Fordomme og misforståelser om iOS

iOS 6.0.1

Jeg kan ikke lide sammenligninger, meget mindre når de forsøger at sammenligne produkter, der er lige så "personlige" som et operativsystem. For det, der er fantastisk for én, kan være ubrugeligt for en anden, og jeg mener, at hver bruger bør vælge det system, der passer bedst til det, de har brug for, og få mest muligt ud af det. Vores kolleger fra Androidsis, søsterhjemmeside til Actualidad iPhone men som omhandler problemstillinger omkring Googles mobile styresystem, har de udgivet en artikel, hvor de sammenligner iOS og Android, og forklarer hvorfor sidstnævnte er Apples overlegen.

Det er af denne grund, at jeg har besluttet at skrive denne artikel og afsløre de vigtigste forskelle for hvad Android vender iOS Han kommer sejrrig og med et jordskred.

Da jeg læste artiklen, kunne jeg ikke lade være med at tænke på antallet af misforståelser om iOS, der gentages for ofte. Så du ikke vil gå glip af forsøger at vise, hvor lidt der er kendt om iOS, og hvor meget der bliver sagt om det og er falsk.

App butik

En af de vigtigste kendetegn, der Android skiller sig ud om iOSEfter min mening er det muligheden for at installere tredjeparts applikationer uden at skulle gøre nogen form for Jailbreak

Ingen tvivl om, at artiklens forfatter misbruger udtrykket "tredjepartsapplikationer". Virkelig vil betyde "tredjepartsapplikationer, der ikke er i den officielle butik". Omgå denne fejl, er denne erklæring korrekt. I iOS kan du ikke installere applikationer, der ikke er i App Store (officielt uden jailbreak). App Store nåede en million ansøgninger i november sidste år. Selvom der indimellem sniger sig "upassende" applikationer ind, er det specifikke begivenheder, og kvalitet er normen, selvom vi blandt en million applikationer vil finde nogle, der ikke er det værd, er det logisk. Jeg kunne sige, at med de millioner ansøgninger, hvorfor har du brug for flere, men det ville være falsk.

Hvis vi vil installere applikationer, der ikke er i den officielle butik, er det rigtigt, at det er nødvendigt at Jailbreak. Det samme som at ændre terminalens udseende, et andet af punkterne til fordel for Android ifølge artiklens forfatter.

En af de ting, jeg forelskede mig mest i, var muligheden for at ændre dens udseende uden behov for viden om jailbreak eller noget lignende, som ikke er muligt i operativsystemet til Apple til mobiltelefoner.

Undgåelse-0

Det er noget, jeg synes er meget nysgerrig, og som jeg læser meget ofte. Det antydes altid, at jailbreaking er kompliceret og farligt, når virkeligheden er sådan det er så enkelt som at tilslutte din enhed og trykke på en knap på en desktop-app. Nogle gange har det endda været muligt at gøre det fra selve enheden. Og i det usandsynlige tilfælde, at processen mislykkes, gendannes enheden og prøves igen uden større problemer. Men de samme, der siger dette, forsikrer kort efter, at det er let at lave "Root" til deres enheder, at det ikke udgør nogen risiko.

Selvom der er undtagelser, er de mest fremtrædende og succesrige Android-modeller nemme at få adgang til. rod og at installere Ændret opsving hvorfra vi vil tage fuld kontrol over vores enhed.

På trods af mit meget begrænsede kendskab til Android, ved jeg nok til Gå ikke ind i fejlen ved at sammenligne Root med Jailbreak. Jeg ved godt, at de ikke er ens, men hvad der ikke kan lade sig gøre er at "dæmonisere" den ene og rose den anden, eller altid tale om iOS uden Jailbreak og så tale om dyderne ved Android med Root done. Enten udligner vi forholdene, eller også spiller vi ikke.

itunes 11 uden jailbreak-problemer

Og selvfølgelig skulle iTunes "El Temido" ankomme. Apples mediestyringsprogram er allerede dækket af et tykt lag af usandheder, der næppe vil blive tørret af, medmindre Apple gør en "ren tavle". Og den floskel, at enhver, der bruger iOS, skal gennem iTunes for alt, er en af ​​disse løgne..

Dette er ikke tilfældet i iOS, og det er at være i stand til at lave enhver form for styring i terminalerne af Apple vi bliver nødt til at gennemgå den prøvelse, som indvielsen ind i iTunes, en noget kompliceret software til folk, der er uerfarne i brugercomputere.

Jeg gentager, og jeg bliver ikke træt af at gentage det: Falsk, absolut falsk. At sige det er at vise, at iOS ikke har været brugt i årevis, for hvis du vil, behøver du slet ikke have iTunes på din computer. Du kan downloade programmer uden iTunes, du kan lave sikkerhedskopier og uploade dem til iCloud, du kan også downloade multimedieindhold (videoer, musik, film...), takket være iCloud kan vi også synkronisere dokumenter mellem vores enheder og vores computer, vi kan endda opdatere til den seneste tilgængelige version eller gendanne vores enhed til fabrikstilstand og gendanne sikkerhedskopien, og alt, absolut alt uden at skulle forbinde vores iPhone eller iPad til computeren for at bruge iTunes.

Selvfølgelig vil sikkert mange af jer tænke... "Og hvordan placerer jeg filmen, som jeg har downloadet fra internettet uden iTunes?". Men vi taler ikke om hacking, i hvert fald jeg. Hvad hvis vi har en DVD-film, og vi vil overføre den til iPhone? Nå, ligesom du bliver nødt til at gøre på Android, skal du først overføre det til din computer og derefter overføre det til din enhed, og du behøver ikke engang at sætte det i iTunes-format, fordi takket være tredje- festapplikationer, kan almindelige formater afspilles på vores iOS-enhed.

Bluetooth

Hvad skal man kommentere Bluetooth de iOS?, en enhed til nemt at dele filer, der kun er god til nogle få ting i iOS, videregive et billede, kontakt og lidt andet.

iOS Bluetooth bruges til at oprette forbindelse til håndfri i vores bil, eller til enhver form for håndfri, eller til at forbinde med enhver højttaler med denne type forbindelse og nyde vores musik, eller til at dele internettet med andre enheder eller til at forbinde en trådløs tastatur... Det er virkelig et fuldt funktionelt Bluetooth, men det har begrænset filoverførsel, det er noget ægte, og vi kan ikke benægte det. Mange af jer ser måske noget væsentligt i denne filoverførselsfunktion, men det er ikke mit tilfælde. I iOS kan du have fuldt funktionel Bluetooth takket være Jailbreak og apps som Air Blue Sharing. Jeg har applikationen på min enhed, før jeg havde Celeste, og før iBlueNova, og det er de værste euro, jeg har investeret i min enhed, for bortset fra at lave tutorials har jeg aldrig brugt dem. På trods af at jeg har muligheden, bruger jeg altid andre midler såsom WhatsApp, Line eller bare sender det via e-mail. Men som sagt før, det er en smagssag.

Som jeg sagde i begyndelsen, Jeg vil ikke overbevise nogen om, at iOS er bedre end Android, eller omvendt. Hver enkelt at træffe deres valg og nyde det fuldt ud. Men det valg er at vide godt, hvad hver platform tilbyder, hvilket er den bedste måde at gøre tingene på.

Flere oplysninger - Android vs iOS, hvorfor holder jeg mig til Android?


Følg os på Google Nyheder

Efterlad din kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Obligatoriske felter er markeret med *

*

*

  1. Ansvarlig for data: AB Internet Networks 2008 SL
  2. Formålet med dataene: Control SPAM, management af kommentarer.
  3. Legitimering: Dit samtykke
  4. Kommunikation af dataene: Dataene vil ikke blive kommunikeret til tredjemand, undtagen ved juridisk forpligtelse.
  5. Datalagring: Database hostet af Occentus Networks (EU)
  6. Rettigheder: Du kan til enhver tid begrænse, gendanne og slette dine oplysninger.

  1.   Betlehem  sagde han

    Hvor stor. Jeg, med erfaring i begge styresystemer, nu har jeg iOS og jeg kommer fra Android, jeg bliver hos iOS tusinde gange, kom nu, UDEN Tvivl. For det første, og som du siger, er spørgsmålet om jailbreak og root MEGET anderledes. Jeg har fundet mig ude af stand til at ROOT, jeg ser det som for komplekst og kompliceret, mens JAILBREAK er at trykke på en simpel knap på computeren og derefter på mobilen, og du kan gøre det uden frygt, for med ethvert problem, uanset hvor lille, kan du altid gendanne og gå, klar til at prøve igen. Hvad angår Bluetooth-problemet... Jeg griner, da INGEN eller NÆSTEN INGEN bruger 'det' nu, da det er meget nemmere at dele filer via whatsapp, linje eller e-mail; men selvfølgelig bliver de af Android nødt til at forsvare sig med noget…. Uanset hvad, som jeg sagde i begyndelsen, vil jeg holde mig til Apple og iOS.

    1.    rammer sagde han

      mm.. sikke en gryde

    2.    José Andrade sagde han

      Jeg må sige, at jeg kommer fra iOS og nu er jeg på android og efter min mening ja... iOS er bedre, men det er allerede kedeligt altid at se det samme springbræt med æble, der begrænser alt, også de gamle modeller efterlader dem langt tilbage ... lige nu har jeg en xperia z med jelly bean, og den er perfekt, men før har jeg haft en xperia tipo, en low-mid-range smartphone, og den har l
      arv til ICS en af ​​de seneste tilgængelige opdateringer, og med alle de funktioner i modsætning til iOS, at selvom du kan nå iOS7 med en 3GS, vil de altid tage det bedste væk, det er som om de kun gav dig de nye wallpapers og menuer, hvad angår af bluetooth, du har ret, ingen bruger det xD, og ​​roden er der, hvis du tager fejl i det mindste mig, hele min android, jeg klikker bare på pc-applikationen og på min android trykker jeg på "Gendan data" Jeg venter på genstarten og det er det, i tidligere jailbreaks skulle du sætte DFU og i evasion mmm unødvendigt at sige... vent til ikonet kommer ud alligevel... Jeg er ikke en fanboy, jeg har sagt at iOS er mere kraftfuldt men efter min mening halter det bagud, fordi det er så begrænset, jeg må sige, at med en designændring i iOS 7 ikke vil opnå meget ... Tak fordi du læste mig

      1.    villa sagde han

        Jeg er enig med dig. iOS mangler en smule brugsfrihed, og at brugeren er ansvarlig. Jeg havde jailbreaket med unddragelse, og det er ikke det samme længere, cydia halter også bagud i alt dette.
        Efter min mening bør Android og iOS gå sammen og skabe et robust og gratis system (dette gratis system er halvvejs, da jeg mener, at udgivelsen af ​​applikationer skal gå gennem et filter, der ikke er så hårdt som Apples, men at de ikke stopper passerer så mange applikationer, der virker fatalt på Android).
        For eksempel, til telefonen kan jeg lide iOS mere for dens sikkerhed, og for tabletten foretrækker jeg Android for dens frihed til brug.

        1.    José Andrade sagde han

          Enig med dig, min gud!!! indtil jeg fandt en, der ikke er fanboy

          1.    dreng sagde han

            giv ham en søn

        2.    Karriere sagde han

          Den frihed som iOS mangler er ikke at beskytte brugeren mod at beskadige styresystemet, det er at beskytte virksomhedens aktionær mod at miste penge for friheden til at købe hvor de vil eller installere uden tilladelse, men her forsvarer nogle brugere virksomheden som om de var aktionærer, er de til grin.

        3.    tiamath sagde han

          Lige det modsatte sker for mig, for dag til dag foretrækker jeg Android-frihed, det er uvurderligt at kunne gøre næsten alt, hvad du kan gøre med en bærbar computer, lige når du har brug for det, men på tablets ville jeg bestemt blive med iOS, fordi dens eksklusive applikationer For tablets tager dem i playstore tusinde drejninger, og den brug, som jeg giver til tabletten (tegneserier, internet, film, e-mails) kræver ikke udskejelser af frihed, som jeg kan savne, da det sker for mig med min mobil.

    3.    tiamath sagde han

      Jeg læser: "androider bliver nødt til at forsvare sig med noget..." og bortset fra at stoppe med at læse, undrer man sig. Forsvar mod hvad? Er det, at dette er en hellig krig, hvor man kun kan nyde deres enhed, hvad end det er, og sætte rivalen til bouillon?

      Jeg ved det ikke, men jeg læser disse fora og dem fra hinsides, og mange gange spekulerer jeg på, om teknologi er den nye vugge for religiøs fanatisme, med den forskel, at guderne nu har forskellige navne: Sony, Apple, Samsung, HTC osv... .

      Jeg spekulerer på, hvad disse grådige multinationale selskaber har givet os for at skabe det niveau af fanatisme og loyalitet.

  2.   J. Ignacio Videla sagde han

    iTunes? Så hvis jeg med itools gør næsten alt og meget nemmere for ikke at nævne at kunne gemme filer på min iphone som ingenting.

    Anbefalet program til dem, der ikke kan lide iTunes

  3.   Assier sagde han

    Du er en fanboy. Alt kan selvfølgelig klares uden iTunes og tredjepartsprogrammer, vi ved alle en masse om computere her. Jeg ved ikke med dine folk med mindre computerviden, men jeg bruger for eksempel min far hver anden dag på at forklare iTunes, og hvordan filsystemet fungerer. Han er vant til at indsætte sin Android og sende filer til den som en USB-stick, og når han skal bruge dem på iPad'en, ved han ikke engang, hvor han skal starte.
    Især, jeg har været med iPhone 6 i 7-5 måneder, og det er EN KUS at give mig noterne fra uni, direkte STEP.
    Vi ved alle, at det er meget nemt at få root, men lad os ikke demagogi, den svære del er at vide, hvordan man bruger cydia og installere tweaks uden at ødelægge telefonen. At lave JB gør telefonen langsommere, spilder mere batteri og er mere ustabil. Rooting og installation af ROM'er gør det hurtigere og bruger mindre batteri. For ikke at nævne, at der INGEN FORSKEL er med tilpasning (ironi).

    Og lad os komme til vigtigere spørgsmål. Multitasking, der er ikke noget værre end at have levet med Android, hvor applikationerne fungerede i baggrunden og at have købt en iPhone 5 (stor fejl). Intet som at modtage notifikationer fra whatsapp, e-mail,... at læse dem og ikke have dækning, JEG GER I IOS. Prøv på samme måde at sende noget uden dækning, jeg er kommet til at bruge 15 minutter på at løfte mobilen med hånden for at kunne sende den, du kan ikke forestille dig komforten ved Android at sende den, og den sender den KUN når der er dækning .
    Jeg studerer datalogi, jeg er programmør, faktisk for begge systemer, og jeg har brugt omtrent samme tid (i 4 år eller deromkring) med begge systemer, og jeg fortæller dig, at iOS SKAL SÆTTE BATTERIERNE PÅ.

    PS: Træt af så meget faboy uden viden.

    1.    louis padilla sagde han

      Min far bruger en iPhone, og med en gratis Dropbox-konto bærer han gerne sine ting med sig uden at skulle bekymre sig om at skæve ting.

      Om Fanboy afholder jeg mig fra at kommentere.

    2.    TioVinagar sagde han

      Hvilken joke, at du lige lod os vide, da du "lige tilfældigvis var her"... Gud befri mig fra at bruge ledige timer på http://www.androidloqueseapuntocom...

      1.    Assier sagde han

        Hvem sagde, at jeg kun gik forbi her? Som jeg allerede har sagt, har jeg en iPhone 5, og jeg er en fast læser af denne side.
        Jeg tror, ​​du må have kommenteret forkert.

      2.    Assier sagde han

        Hvem sagde, at jeg kun gik forbi her? Som jeg allerede har sagt, har jeg en iPhone 5, og jeg er en fast læser af denne side.
        Jeg tror, ​​du må have kommenteret forkert.

    3.    carliters sagde han

      "PS: Træt af så meget faboy uden viden"
      Også mig... du har løsningen, kære Asier, til at prøve at gøre, re eller mi, altid vedvarende ikke!?

    4.    Assier sagde han

      Og mere demagogi. Faktisk bremser det ikke noget, at gøre JB, åbenbart. Jeg tror, ​​det var blevet klart, at jeg henviste til at installere tweaks (faktisk tror jeg, jeg sagde det), eller er det, at du bare laver JB? Bare fordi du har det.

      1.    gnzl sagde han

        Nej, jeg installerer det, og jeg installerer kodeændringer, tweaks, der ikke roder med processer og ikke bremser dem.
        Køb den mobil, du ønsker, men du skal ikke respektere redaktørerne eller læserne.

      2.    astrolys sagde han

        Ja, og Android bremser ikke af sig selv, vel? Tag en hvilken som helst Android-mobil, overlad den til en person uden viden, og fortæl mig om 1 år, hvordan det går. Gør det samme med en iphone, og så taler vi om ydeevne. Når du har prøvet det, så fortæl mig det.

    5.    astrolys sagde han

      hvilket lort du siger. Jeg synes, du skal afslutte med at studere datalogi, før du giver din mening til kende...

    6.    Alan Gad sagde han

      RIGTIGT!!!!!!!!!! 😀

    7.    Alan Gad Manzano Reymundo sagde han

      Sandt i alle Gonzalo!!!
      Og om disse idioter (jiji) som ikke hører til denne side, kunne de så ikke fjernes eller slettes???

      1.    Francisco Ruiz sagde han

        Jeg er med jer om respekt i kommentarerne, men ikke om at tilhøre siden, alt er berigende hvis det gøres med respekt, eller er det at I er en lukket og eksklusiv klub?

        Den 8. april 2013 kl. 20:20 skrev Disqus:

        1.    gnzl sagde han

          Slet ikke Francisco, alle kommentarer er velkomne, hvis vi gør dette er det netop for at etablere en dialog, vores blogs er jo brødre 😉

          1.    Alan Gad Manzano Reymundo sagde han

            Åh forresten, jeg vidste ikke, at de var brødre!! 😱

            1.    gnzl sagde han

              Ja, lad os sige, at det er "Android News"

              Det er selvfølgelig den bedste Android-blog, du finder.

              1.    Francisco Ruiz sagde han

                Tak makker, jeg siger det samme om Actualidad iPhone.
                Hilsen og længe leve den kontrovers, der er bloggens sovs.

                2013/4/8 Disqus


              2.    Alan Gad Manzano Reymundo sagde han

                Ok, men da jeg ikke er særlig interesseret i at læse om Android, har jeg kun hørt om Androidsis, jeg har lige set det uden lige😑 haha, anyways


        2.    Alan Gad Manzano Reymundo sagde han

          Ja det er det😎
          Hahaha nej ntc 😛 du har ret, selvom de generer mig synes jeg det er berigende, 👍👏

        3.    Alan Gad Manzano Reymundo sagde han

          Anyway, tak for ændringen af ​​perspektiv, farvel, jeg har tænkt mig at fornærme et par artikler om Androidsis😎
          haha ntc

          1.    Francisco Ruiz sagde han

            Fuldstændig frihed til at gøre ham til en ven, ja, på intet tidspunkt har jeg respekteret nogen.
            Greetings.

            Den 8. april 2013 kl. 20:38 skrev Disqus:

            1.    Alan Gad Manzano Reymundo sagde han

              Det er en joke!!! Haha, jeg læser det ikke engang 😛 men jeg har hørt de snakke om det

              1.    Francisco Ruiz sagde han

                Heldigvis og dens redaktørers fortjenester bliver den i stigende grad læst.


              2.    Alan Gad Manzano Reymundo sagde han

                Hahahaha😅


  4.   Samuel sagde han

    Jeg har været på Android i 3 måneder ... indtil en
    Dag jeg prøvede iOS. Applikationernes smidighed og ydeevnen er utrolig. Android er meget god, men der kommer en
    Øjeblik, hvor jeg fluxede det, og ydeevnen er ikke længere den samme... Og jeg har en s3.

  5.   chufirulo sagde han

    Asier, ved din far hvordan man konfigurerer Android, og han ved ikke hvordan man trækker filer til itunes? Itunes kan håndteres af en 1-årig abe og ios af en 3 måneder gammel. Android er nødt til at gøre noget nonsens for at undersøge og komme ind i tusind og en uklare og intuitive undermenuer, for ikke at nævne den lave kvalitet af mange af sine apps, for eksempel at Facebook ikke lader dig gemme billeder på kamerarullen eller enheden hukommelse, send næse...
    Jeg som en professionel bruger, der er træt af at håndtere hundredvis af grænseflader, operativsystemer, menuer af alle slags, og jeg har prøvet alle slags mobiltelefoner, som iOS ingen. Du kan godt lide det mere eller mindre, men hvis langt de fleste ønsker det og køber det, er det ikke på grund af fanboys, som mange siger, det er fordi de vil have enkelhed og lethed i at gøre tingene, og det tilbyder Android ikke i dag. Der er mange nørder om 4-core processorer, zillion tusinde tommer skærme og andre unødvendige ting i en "mobil" terminal, alt sammen respektabelt, men hvis du vil have en smartphone til normal daglig brug (e-mail, browsing, afsendelse af beskeder, opkald osv...) ingen som en iphone. Og det ved de her og i det populære Kina.

    1.    Betlehem  sagde han

      Jeg er med dig. En af de store funktioner ved Apple er dens brugervenlighed. iTunes er meget simpelt, det giver dig stort set alt færdigt. Der er ikke noget kompliceret ved jailbreaking, det er en simpel knap, mens rooting... er skræmmende. Jeg foretrækker iTunes tusind gange frem for android og forbinder det til computeren og ser tusinde mapper på SD'en. Jeg kommer fra Android ligesom dig (Asier) og nu har jeg en iPhone, og jeg fortryder det overhovedet ikke, hvad jeg er enig i er, at i WhatsApp, når dækningen er tabt, kan du ikke trykke på send-knappen, men jeg gør det tror det ikke Det er Apples skyld, hvis ikke WhatsApps... Og jeg er ikke fanboy, jeg er ikke engang ekspert, som du siger eller tror du er (Asier). Jeg taler kun ud fra min egen ERFARING.

      1.    Pol Brbs sagde han

        haver, det er heller ikke særlig kompliceret at roote en android telefon, søg bare på “telefonoX root guide” og du vil finde en detaljeret guide, og efter at have gjort det én gang behøver du ikke længere at kigge på en guide igen. Jeg synes snarere, at du, når du læser din første kommentar og denne, virker en smule benægtende for databehandling. logisk at du bruger ios

      2.    Francisco Ruiz sagde han

        iTunes er nemt for brugere, der er nye til computere på brugerniveau, men da det er godt kommenteret i en anden kommentar, forklar det til en ældre eller med mindre viden, og du vil se de problemer, de støder på.

        1.    Apple misbrugere sagde han

          itunes!!! Hehehehe. Jeg ville ønske, at Android havde et program, der var halvt så godt som iTunes. Måske er Kies bedre!!!

          1.    Francisco Ruiz sagde han

            Jeg siger ikke, at det er dårligt, tværtimod virker det meget godt for mig, men træk og slip er mere behageligt som i Andtoid.
            Med hensyn til Kies, er jeg enig i, at det er lort.
            Den 09/04/2013 23:42 skrev «Disqus»:

    2.    Assier sagde han

      Hjulen? Den, hvor jeg har 982384923 billeder, fordi iOS-supersystemet ikke lader dig gemme dem efter album. Og jeg siger gem dem, ikke lav en kopi og fortsæt med at beholde den på spolen uden at kunne slette den (fordi begge er slettet).
      På Android ved du ikke, hvordan du downloader billeder, jeg har gjort det tusind gange.
      Og hvis det er så intuitivt, hvorfor hver gang jeg vil downloade PDF'er fra universitetets hjemmeside, så passerer jeg gennem Cains?
      Og ja, min far hver gang jeg skal forklare ham, at for at overføre en mappe med billeder skal han bruge iTunes og synkronisere (hvilket ifølge dig nu er nemmere end at kopiere og indsætte), så skal jeg forklare ham det, måske din far har en teknik, min er mere begrænset.

      PS: Kan du med iOS gå til en side, downloade en film/sang og se/lytte til den? (Nu vil man sige hvorfor, hvis vi er imod piratkopiering)

      1.    gnzl sagde han

        Kan du ikke lave album og flytte billeder? Jeg gør... er du sikker på, at du har en iPhone?
        Jeg kan gå ind i iTunes og se en streaming film, ja. Og det samme med andre sider og tjenester.

        1.    Assier sagde han

          Du viser mig med andre ord, at du roser iOS bare fordi (eller på grund af det lille æble, du holder så meget af), fordi du ikke engang ved, hvordan det fungerer. Prøv at oprette et album, læg et billede fra din kamerarulle i det, og slet det derefter fra din kamerarulle. Voilà, den er også forsvundet fra albummet.

          1.    gnzl sagde han

            Og hvad er problemet?

            Fortæl mig, at jeg ikke ved, hvordan iOS fungerer...

    3.    Roberto sagde han

      Overvældende? En hvis 70% af verdens andel af Android. Jeg vil åbne dine øjne frihedskommandoer.
      Så snart det var enkelt, lånte han min Android til børn, og en 9-årig pige var ekspert i at flytte den. Android er nemmere end pc, det er svært for zombier 🙂

  6.   Dani sagde han

    Jeg har brugt Android hele mit liv, og at skifte til iPhone er noget af det bedste, jeg nogensinde har gjort. En andoid løber hurtigt tør for RAM-hukommelse, selvom den er avanceret, og applikationerne går ned. E-mail-pushet fejler normalt meget. Med iOS åbner du e-mails hurtigere end på din computer. Taler vi om æstetiske problemer? Bare følelsen af ​​at have en iPhone og ikke et stykke plastik siger meget. Det der med at sende ting gennem iTunes og sådan noget... Nå, det er godt at gøre det to gange, og du allerede har det mekaniseret, det er ikke en big deal. Roden i Android er at svede meget. Jeg overvejer ikke at gøre sådan noget på min iPhone, jeg har alt hvad jeg skal bruge.

  7.   villa sagde han

    Jeg er bruger af både iOS og
    Android samt en programmør i begge systemer og den første ting til
    Det skal bemærkes, at til Android er der i øjeblikket 17 eller 18 versioner af styresystemet, hvilket gør det kompliceret.
    programmering til at være kompatibel i de fleste forskellige
    systemer. Også med hver version ændrer vi en lille ting og stopper
    tingene virker.

    Som programmør skal præstere
    applikationer i dette miljø er en prøvelse, fordi når du er nødt til at suspendere applikationen
    det suspenderer det ikke, og når systemet lukker det på grund af manglende hukommelse, prøver det det
    genåbne på samme sted, hvor jeg forlod den, men uden at gendanne dataene
    Hvad havde du med det du skal programmere, så hvis det i et bestemt tilfælde lukker
    at skulle fortælle appen om at starte forfra.

    Det skal også siges, at han har sine ting
    god, selvom du skal være superekspert for at kontrollere meget detaljeret
    applikation og for ikke at tale om dens sdk, fordi det kræver en superkraftig computer for at kunne køre applikationerne
    i simulatorerne med en vis lethed og hastighed.

    I iOS er programmering meget renere
    og vigtigere end det du bliver bedt om at gøre, er hvad du gør med
    hvilket er meget nemt at udføre applikationerne samt er pålideligt.
    Der er også langt færre versioner af operativsystemer, og det har de en tendens til
    være kompatibel. Kommenter også, at han
    sdk for mig er en juvel, da den er meget flydende og hurtig både redaktøren og den
    emulatorer.

    Jeg bliver hos iOS før Android
    selvom det må erkendes, at terminalerne på disse også er fantastiske.

    1.    celtium sagde han

      Jeg er ked af at fortælle dig det. Fokuser på Android, lær mere, og du vil se, hvordan det, du kommenterer, skyldes uvidenhed og forkert handling.

  8.   asefasasdf sagde han

    Total fanboying af nogen, der er forarget efter at have læst den anden artikel... Og så læser jeg her alle CRAZY ting om android... Jeg har en iPhone 5 og S3, og min S3 har ALDRIG været blokeret, løbet tør for ram...osv.

    ude af stand til at roote og om at jailbreake... når begge udføres gennem et program og en knap... Tjek fora og du vil se mere end én og mere end 2, som efter jailbreaket ikke er i stand til at gendanne med itunes og har terminalen muret, I Med det sidste jailbreak var jeg nødt til at gøre det 8 gange, fordi efter et stykke tid ville min iPhone genstarte, jeg var endda nødt til at miste information fra iTunes backup for at jailbreaket fungerede for mig, og som MANGE mennesker .

    Desværre er 90 % af æblefanboys meget uvidende og taler uden at have en ide om, hvad de siger. Så brokker vi os over at blive kaldt fanboys og rode med dem...

    Jeg ville tage dig med til byens torv og give dig, hvad der var dit...

  9.   wiwileo sagde han

    Dårlig dårlig dårlig, meget dårlig, jeg ser dette indlæg mere som en der brænder end en der etablerer sig, jeg vil give mit synspunkt på sagen ved at forsøge at være så neutral som muligt, og som en oplevelse der lige nu Jeg er ejer af en iOS og Android på samme tid.

    Punkt 1.- "Tredjepartsapplikationer"

    Jeg tror, ​​at vi alle her har forestillingen om at vide, hvad de betyder, men for ikke at misinformere, lavede jeg en hurtig Google-søgning angående begrebet, og lagde mærke til noget mærkeligt, de peger alle på min definition; "De er applikationer, der ikke er strengt forbundne, eller som er relateret til selve platformens mellemled" Ved at anvende dette koncept på Apple i dets Apple App Store, har de apps, der findes her en kontrakt med Apple, som forpligter dem til at anvende deres regler og forhold, dette gør dem sekundære.

    På den anden side, i Android er sagen anderledes, det er ikke nødvendigt at have root eller lave nogle mærkelige ændringer på din enhed for at kunne installere apps uden for dens salgsplatform, du kan gå til en udviklerside og fra der installere deres apps, endda downloade ".apk"-filerne fra selve browseren og installere dem. Og ja, uden at skulle have en konto, underskrive en kontrakt eller acceptere brugsbetingelser.

    Punkt 2.- "Ændre terminalens udseende"

    Wow wow wow, ikke så hurtigt, taler vi om at ændre udseendet eller slippe maskinen løs? for under alle omstændigheder har jeg for begge temaer, men da vi taler om at ændre udseendet af terminalen, lad os gå til det først,

    Kan det gøres på iOS? nogen fortælle mig hvorfor jeg ikke kunne (forudsat at jeg har en iPhone 5 med iOS 6.1.3), Det eneste jeg kan gøre er at ændre hvid til sort i hele enheden for at bruge den om natten (hvilket jeg ikke kan betragte som "skift aspekt til terminalen", fordi det er en funktion) På den anden side, hvad kan jeg fortælle dig i Android? I Google Play Butik kan du finde de berømte launchers, apps, der ændrer skrifttyperne og mange flere aspekter, der ændrer et uendeligt antal ting, bortset fra at du i den samme indstillingssektion, der kommer fra fabrikken, kan ændre aspektet , som for eksempel lad os se, tastaturet! (Fundamental del af et operativsystem, mere hvis det er berøring)

    Punkt 3.- "Slip maskinen"

    Hvis vi nu går til dette punkt, men mit svar vil være kort, for i din samme kommentar kan jeg se, at du indrømmer, at både for iOS og Android går sagen til, hvor den er, de er forskellige ting, og at det i begge tilfælde gør brug af af dette er nødvendigt at have en vis minimal viden om, hvad der bliver gjort med enheden, i iOS er det nogle gange nemt og nogle gange er det svært, det hele afhænger af scenen og hvilken version du vil anvende det til, for eksempel lige nu, hvilket giver som et eksempel, at hvis jeg har min iPhone 5 på iOS 6.1.3, vil jeg ikke være i stand til det indtil videre. I Android varierer sværhedsgraden ved at opnå det meget, afhængigt af producenten, men normalt er det også nemt, og i denne er det ligegyldigt, hvilken version du er i, for når du først kan roote, vil det vare sådan selv at installere nyeste version, og nogle gange endda for at roote visse enheder, kan du downloade en app fra den samme Google Play Butik, som rootede den for dig (for ikke at nævne, at der endda er apps, der downloader Rooms cooked for you og installerer dem lige der uden at skulle en pc imellem), tsssss Fordele?, Root?, Jailbreak?, Lad os tale om det, hvis du vil, og hvornår du vil.

    Punkt 4.- "iTunes i midten og... (¿Synkronisering)"

    Ligesom de to foregående punkter taler vi om håndtering af grænsefladen til at administrere indholdet af min enhed eller synkronisering, hvis begge dele, går jeg efter den første.

    iTunes, det program, der er essentielt i OSX, og som er et helvede i Windows (ikke-neutral kommentar, personlig og baseret på min egen erfaring) For at overføre filer til en helt ny enhed, den mest trendy og super cool, må jeg gå tilbage med tiden Som da jeg havde brug for et program til at overføre ringetoner, spil og billeder til min sony ericsson t226, ærlig talt, er det ikke nemmere at åbne et filstifindervindue, gå til en sti, hvor du har dit indhold, og overføre det fra din computer som hukommelse?usb slukket? Selvfølgelig, i brugen af ​​iTunes som et mellemprodukt, vil mange foretrække det af personlige årsager, andre vil ikke. Men ulempen ved at bruge det, og hvor jeg har været påvirket uendeligt mange gange, er, at jeg skal BEHOLDE min musik, billeder, apps, videoer, podcasts, bøger osv. på min computer, hvis jeg vil fortsætte med at have dem på min enhed, eller i det mindste skal lægge dem i mit bibliotek for at kunne flytte dem og for at slette dem skal udføre en hel odyssé, jeg ved, at der er en mulighed, der hedder "organisere indhold manuelt" i selve iTunes, men vi fortsætter med det samme, AT BRUGE ITUNES.

    Android, livet er simpelt, uden komplikationer, du tilslutter din enhed til enhver computer, og den har ikke den begrænsning og begrænsning, at den kan lægge, hvad jeg vil have på den computer, som jeg vil (En anden dårlig pointe ved iTunes. Er det muligt på iOS?), din enhed er som endnu en mappe på din computer, og det er det.

    Tredjepartsprogrammer uden at bruge iTunes? Lad os se, skal jeg virkelig have behovet? Jeg mener, for at gøre dette, og som et eksempel på, hvad jeg lige sagde, er jeg nødt til at have det iTunesTool med overalt på en USB for at kunne lægge noget indhold fra enhver pc, er det virkelig nødvendigt at skulle gøre det, bare fordi Apple tvinger dig til at bruge din iTunes? Nej Ja...

    Synkronisering, her er mere om præferencer, nogle er glade for iCloud, andre med Google Drive, men lad mig citere dig; «Du kan downloade applikationer uden iTunes, du kan lave sikkerhedskopier og uploade dem til iCloud, du kan også downloade multimedieindhold (videoer, musik, film...), takket være iCloud kan vi også synkronisere dokumenter mellem vores enheder og vores computer » brug tredjeparts programmer for at undgå at bruge iTunes, jeg har allerede forklaret det til dig, om at lave sikkerhedskopier, dette er til fordel for Android, på grund af det simple faktum, at jeg ikke behøver at lave en sikkerhedskopi, det er kun er færdig, så snart du bruger den, skiftede jeg fra en LG Optimus til en Nexus 4, og jeg skulle kun logge på med google, da jeg tændte min Android for første gang for at indse, at jeg havde præcis alt og hvordan jeg havde det i min tidligere terminal, kontakter, apps, fotos, indstillinger af apps, widgets, notifikationer osv. Om at downloade indhold, såsom videoer, musik, film... Hvad synes du? Du kan også gøre det på Android, og uden at gå gennem boksen som med iTunes eller iCloud, kom nu, du kan endda bruge selve browseren. Og da hvis du taler om iCloud som en indholdsbutik, lad os sige, at Google Drev går et skridt videre, i dokumenter kan jeg redigere et dokument i realtid, mens det afspejles på min computer. Og den sidste ting du siger om "Vi kan endda opdatere til den seneste tilgængelige version eller gendanne vores enhed til fabrikstilstand og gendanne sikkerhedskopien, og alt, absolut alt uden at forbinde vores iPhone eller iPad til computeren for at bruge iTunes." Jeg kan se, at det er op til dig at sige, at det er for at vise, at iOS ikke har været brugt i årevis, undskyld! ANDROID, alt dette kan gøres og endnu mere i en android før, jeg tror, ​​at man i iOS kunne starte fra iOS5 eller sådan noget, ikke? Jeg kan ikke huske godt, på Android siden starten.

    Punkt 5.- "Bluetooth og måder at overføre filer mellem terminaler"

    Du indrømmede det, og det er fint, iOS bluetooth er deaktiveret, men det er nødvendigt at have Jailbreak (hvilket jeg ikke kan på min iPhone 5 med iOS 6.1.3) for at kunne bruge det, åh, og i dem, der kan fordi de er heldige at have din med Jailbreak (Ja, held er nødvendig for mange faktorer) Hvor luksuriøst er det for dig at modtage sange fra en nokia, modtage videoer og ringetoner?

    Og nå, ja, at sende filer mellem enheder med mellemliggende apps som dem du nævner, meget godt for de apps, da Apple ikke gør sit arbejde, og som altid skal de være afhængige af tredjeparter for det, men jeg minder om dig, selvom du kan i iOS, fortsætter Android med at vinde med et jordskredsløb, da selv apps kan sendes, launchers, live wallpapers eller hvilken marihuana de ønsker (uden at nævne, at apps kan sameksistere med hinanden og sende filerne imellem sig og manipulere dem efter behag)

    Nå, jeg tror, ​​mit svar er her, jeg er virkelig en smule træt, da jeg står tidligt op i Mexico og skal sove, jeg håber, at min kommentar bliver offentliggjort og taget i betragtning, som jeg sagde i begyndelsen, og selvfølgelig gør du ikke, du forsøger ikke at overbevise nogen, iOS og Android skal tale for sig selv, og her vil du se positive og negative kommentarer, masser af forsvarere og lovovertrædere, alt forbliver personligt, og at rivaliseringen også virker til at påpeg stærke sider mellem hvert af systemerne, for dem der er forkert informeret, bliv informeret.

    1.    Francisco Ruiz sagde han

      Fantastisk svar ven, mere grundlæggende umuligt.

  10.   iPhoneator sagde han

    De taler vel ikke om den EFFEKTIVITET, som IOS har sammenlignet med ANDROID, vel? De ting opbevares. Du vil være flov over at sige, at en iPhone5 med 2 kerner + IOS flyder applikationer hurtigere end en Xperia Z + Android 4.1, ikke? Det i Benchmark iPhone5 tog ud 1700 (2 kerner) og XperiaZ 1900 (4 kerner). Herrer i Android, jeg vil kun fortælle jer én ting. Ubrugeligheden af ​​vores Bluetooth er så sand, at Android ALDRIG vil være hurtigere end IOS. Android vil altid være et groft operativsystem, langsomt, ineffektivt og som du skal lægge store doser RAM til, MHz blot for at få det til at køre normalt. Hvad er smukkere?? OKAY. Men det er løst, når vi JailBreak det og gør med vores iPhone, hvad der kommer ud af "der" dybest set. Vi får se, hvad der sker, når de udgiver IOS7 i år, det bliver tid til at holde kæft på nogle af de andre kæft i design. Som jeg altid har sagt, er iPhone-IOS ikke lavet til alle. Jeg har ikke set nogen små med ham endnu. Alle har Android, da KVALITET er BETALT.
    Greetings!

    1.    José Andrade sagde han

      hvad der generer mig mest er, at fanboys som dig kommer for at fornærme Android, når denne hjemmeside er til at læse og kommentere, du siger, at iOS og iDevice er kvalitet? Selv de kinesiske producenter af Android... de er lige i kvalitet og meget billigere, Apple stoler på, at det er et prestigefyldt firma, og det er derfor, de gør det. Også, iOS er effektivt???? Hvad med fejlen, der kom fra den første version af iOS, der lod dig efterligne en anden i SMS? et styresystem, intuitivt, nemt at bruge... Ikke særlig effektivt... mangel på design, at jeg tvivler på, at iOS 7 bliver noget stort, fortæl mig også om Apple er så store, hvorfor de har udgivet iPad Mini, og hvad er næste... iPhone lavpris , en Phablet... æble er efterladt, og de ydmyger sig selv, da fjernelse af disse typer enheder aldrig var i tankerne, da det var "det store æble"

      1.    gnzl sagde han

        Jeg citerer at ændre to ord, så du kan se, at du taler til dig selv "det der generer mig mest er, at fandroider som dig kommer til at fornærme iOS, når denne hjemmeside er til at læse og kommentere..."
        Du kan se støveren!

        Virkelig, du vil sjældent se mig fornærme Android, jeg har ikke noget behov, jeg køber, hvad jeg vil have, fordi jeg vil, og jeg behøver ikke at overbevise nogen om noget, jeg forstår ikke, hvordan nogle af jer har det at du skal lære os noget...

        1.    José Andrade sagde han

          Jeg forsøger ikke at lære nogen noget, jeg giver bare min mening, for hvis iOS er så perfekt for dig... hvorfor er det fuld af fejl og fejl? også i henhold til kvaliteten, en 4S €500? pfff med det køber jeg 2 mere kraftfulde androider, jeg er ikke en "fandroid", kun hvis du forsvarer iOS så meget, når vi vil have en fair debat og mening, vil vi forsvare android, og jeg har allerede sagt, at jeg bruger iOS siden 3.1.3 .6.1 op til XNUMX og det var det samme som altid, men selvfølgelig! det er æble! alt er bedre, når de laver det!

          1.    donvito sagde han

            Hehehehe iOS fuld af fejl?? Er du sikker på, hvad du siger eller taler af uvidenhed, et sted, hvorfra de uuddannede taler...

            ALLE operativsystemer har fejl, ALLE. Der er ikke noget perfekt 100% fejlfrit operativsystem...

            Ud fra dette ville det være nødvendigt at se, hvilket operativsystem der har de mest alvorlige fejl... og tro mig, at iOS ikke er den, der taber...

            Se efter fejlen i S3, den der kunne slette indholdet eksternt... for eksempel...

            ...eller "hullet" i batteriet, som de så hårdt prøver at løse i de kogte roms...

            1.    José Andrade sagde han

              Batterihul? Kender du 3 iOS-opdateringer for at prøve at rette det? :3 haha ​​​​hvert operativsystem har sine fejl, men det er ret bemærkelsesværdigt, at iOS

              1.    fanboy 2 sagde han

                3 opdateringer til at rette det?? Hvor?? Hvornår?? Hahahaha batteriet på min iPhone5 har holdt NØJAGTIG det samme i 6.0.1 og 6.1.2 så lad være med at fjolle og køb en LG som de siger holder 4 dage xD!


          2.    fanboy sagde han

            Nå, at du med €500 køber 2 kraftigere androider, det skal du se hahahahahaha!! Jeg minder dig om, at S3 er €400 værd og er bag iPhone5 i hastighed xD! Så du må hellere spare og købe en S4, selvom jeg advarer dig om, at den næste iPhone vil give dig hår.

      2.    iPhoneator sagde han

        FanBoy?? Hahahahahahaha, ret realistisk! Eller er det, at noget af det, jeg har sagt, er løgn? Hvis jeg var en fanboy (som du er med Android) ville jeg ikke indrømme nytteløsheden af ​​iOS bluetooth, tror du ikke? Hvis du vil have fakta, så gå til Youtube og se på alle de videoer, der sammenligner terminaler, og du vil rydde op i din tvivl. Jeg har været på Android i mange år, og hastigheden og effektiviteten, der tilbydes af iOS, blev ikke tilbudt af Android. Det er rigtigt, at sikkerhedsproblemet kan forbedres, men intet operativsystem er perfekt. De har alle deres fejl. Der er absolut intet sagt om, at IOS og iPhone er som en Penis og en Mand (Alt kommer hjemmefra) ikke som Android, at der er mange versioner og de skal tilpasses de relevante enheder. Alt har sine PROS OG CONS, men i dag er IOS det hurtigste styresystem i verden, og der er ingen tvivl om, at det vil blive bedre.

    2.    Pol Brbs sagde han

      Vær venlig! Jeg tror ikke på, at du sammenligner en Xperia Z med en iPhone 5. Til at begynde med er jeg ret sikker på, at Xperia kommer ud som vinderen i de fleste benchmarks, men … hvorfor dømme dem! Og hvis du definerer for mig, at iPhone kan tilpasses med Jailbreak, det er, når vi bliver nødt til at købe en jailbroken iPhone mod en Android med Jelly Bean (hvis du ikke har forstået, behøver Android ikke at ændre software for at kunne tilpasses)

      PS: nu seriøst, jeg var en apple fanboy i mange år, men da apple udgav iphone 5, gjorde det det allerede klart, at dets rolle i teknologiens verden skal ændres eller slutte. Derfor har jeg nu en S3, og sandheden er, at jeg er meget gladere, end da jeg havde iPhonen

      1.    José Andrade sagde han

        Jeg siger det samme! Jeg var en fanboy fra firmware 3 til 6.1, men sandheden er, at iPhone 5 er skuffende... hvad skete der med Apples innovation? Vil du kopiere den 4-tommer store skærm for at prøve at indhente Samsung? ændre terminallayout? og hvad angår software, skal ee iOS 6 ikke hedde 6, som BigBoss allerede sagde, det skulle have heddet 5.2 eller 5.1.2

        1.    HundeFløjte sagde han

          Det samme har Samsung gjort nu fra S3 til S4 forstørre skærmen! Resten er fuldstændig det samme... det taler du ikke om?

          1.    Pol Brbs sagde han

            Ja, det er rigtigt, at Samsung har forstørret skærmen, men hvorfor følger den sin kommercielle køreplan? Men appel har kun frigivet den 4-tommer iphone, fordi faldet i salget allerede var for stort.

  11.   villa sagde han

    Jeg ved, at jeg ikke er en stor udvikler, og jeg foregiver heller ikke at være det.
    Jeg ved af erfaring, at Android er meget fleksibel, men dens styring, uanset hvor meget du forsvarer den, er stadig lysår væk fra iOS. Du skal kun huske visse problemer, såsom lysene ved hjælp af fanerne og webview og så hundredvis af fejl, og jeg henviser ikke til fejl hos nybegynderen programmør, men også af eksperten, og hvis du er en Android programmør, vil du have lidt og vil fortsætte med at lide.
    I iOS er du noget mere bundet, men det er også meget fleksibelt og bedst af alt fungerer alle designarkitekturer perfekt, uanset hvad du bruger alt fungerer fint.
    At tilpasse applikationerne til skærmene er normalt, at de skal tilpasses, selvom de altid har fungeret i kompatibilitetstilstand. Dette sker selvfølgelig ikke i Android, da alt er ét, og hvis du vil have forskellige designs til forskellige skærme eller enheder, skal du gøre det praktisk talt med pedal, hvilket ikke sker i iOS, da du kan designe skærmene i en mere intuitiv og smidig måde. .
    og jeg bliver ved med at fortælle dig, at jeg ikke er en ekspert, jeg betragter mig selv som en nybegynder, men det hjælper meget mere at programmere iOS end Android, og jeg tror, ​​at langt de fleste, der siger, at de er en Android-ekspert, er løgn, og de er amatører, der har Android-applikationer, fordi det er gratis, og at prøve alt går, da det ikke går gennem noget filter.

    1.    x åben sagde han

      At programmere en app til Android og uploade den til play-butikken kræver en enkelt betaling på 25 Euro, hvad der siges at være gratis, er ikke gratis. En anden ting som Play-butikken ... hvilket kaos! bare se på hvad den ene sælger og den anden... legebutikken er en katastrofe.

  12.   alfon_sico sagde han

    Jeg er ret enig i det du siger. Men på trods af at jeg på det seneste har ryddet op med iTunes, har jeg brugt iPhone siden 2008, og der er intet program, jeg har haft værre end iTunes. Det var svært for mig at finde ud af om biblioteksadministration, synkronisering med indholdsenheden og andre handlinger i programmet. Og jeg ved, at jeg ikke er den eneste.

    At vi har forbedret, ja: som du siger nu har vi ikke brug for iTunes til næsten noget 😉

  13.   Da82 sagde han

    Sinde efterlod dig stegte neuroner: «"Og hvordan sætter jeg filmen, som jeg har downloadet fra internettet uden iTunes?". Men vi taler ikke om hacking, i hvert fald ikke mig.«

    Det er ikke hacking.

  14.   Assier sagde han

    Måske er det dit problem, hvad ser du en, der er ekspert, og du kalder ham allerede en fan, fordi du ikke kan lide, hvad han siger. Jeg blev lært som barn at læse/lytte til dem, der ved.
    Som jeg sagde før, er jeg også programmør, jeg har brugt Android i 3-4 år, og ingen tvang mig til at købe en iPhone 5 (jeg gjorde det samme dag, den udkom, fordi jeg ikke er fan og jeg eksperimenterer for mig selv), og nu objektivt føler jeg mig "dygtig". Men selvfølgelig, da jeg er programmør, er jeg allerede ved at finde på det, og jeg vil miskreditere iPhone, i alt brugte jeg €670 bare for at kritisere.

    PS: Atarrabi Jeg er glad for at se folk, der taler af erfaring i mellemtiden fanboy.

  15.   luis sagde han

    mmm se på sammenligningen af ​​begge er meget stor, jeg havde en iphone 3gs og derefter en 4s, og jeg kunne Jailbreake dem, da jeg forstod sagen godt, men deres monotome og begrænsede system kedede mig. Det er forfærdeligt at bruge den forbandede itunes til at sætte en sang Nej, jeg kunne ikke lytte til radio eller sende et billede, noget der er grundlæggende i dag. selv med jailbreak var det stadig begrænset, da ikke alle cydia-steaks fungerer godt. Fra så meget købte jeg en galaxy s2. som fuldstændig ændrede et gratis system, uden bånd og koncepterne om at android er bedre end ios i mig er fuldstændig sandt, og at de siger at android låser og ios gør det ikke, det er en myte fordi min galaxy s2 aldrig låser, medmindre det er en inkompatibel app (hvilket er sket for mig på ios alligevel) så intet ude af denne verden.

  16.   Juan Camilo Moreno Alzate sagde han

    Tak for at være så klar med alle begreberne og antage, at der er mange ting, der bliver sagt om iOS, som ikke er sande………. Min favorit er iOS!!!!!

  17.   Francisco Ruiz sagde han

    Jeg har aldrig ønsket at sige, at det er farligt eller kompliceret at Jailbreak iOS, det eneste jeg har sagt er, at for at ændre udseendet af Android er det ikke nødvendigt at udføre nogen af ​​disse processer, bare at downloade en Launcher er nok.
    Jeg har aldrig sammenlignet roden med Jailbreak, og alt indholdet i min artikel er orienteret til terminaler uden root eller Jailbreak, en simpel sammenligning ren og enkel.
    Med hensyn til Bluetooth, så tror jeg heller ikke, at jeg har overdrevet noget, jeg har sagt.
    Under alle omstændigheder, og for hvad vi skal gøre, tror jeg, at hver enkelt vil forsvare deres eget, selvom jeg vil bede dig om at pille lidt med en anstændig terminal med Android og derefter kommentere dine indtryk.
    Greetings.

  18.   Elohimran sagde han

    Jeg er også eller var bruger af begge systemer, jeg havde en iPhone 4, og jeg elskede virkelig alt, fordi det gjorde mit liv lettere, jeg bruger telefonen til erhvervslivet, jeg administrerer 5 forskellige e-mail-konti, fjernsupport osv. det kunne have at gøre med min iPhone uden at vende mig på skødet, hvad skal jeg sige, iPhone er virkelig god, jeg indstillede den til min smag, Cydia Tweaks, vær opmærksom på de nye Tweaks og opdateringer gennem disse midler såsom Feeds, jeg fik fuldt ud involveret, jeg ville involvere mig Så meget, at jeg ville lave en App til iOS og tilpasse den til mine behov og så kunne sælge den i App Store, men begrænsningen, man skal have en MAC for at programmere apps til iPhone prøvede jeg VMWare med en Hackintosh i en Virtual men jeg ved ikke hvorfor jeg aldrig kunne starte systemet hehe, sagen er at dette var en begrænsning for mig, men jeg havde stadig ikke brug for det så meget siden iOS , tweaks og tredjeparts-apps gav dig mulighed for at arbejde lettere på din iPhone, jeg kan ikke huske, hvor længe jeg brugte den længere, jeg tror omkring 2 år eller halvandet år, men jeg vænnede mig meget til det.

    Hvad jeg skal til, selv at have en high-end terminal, så jeg, hvordan konkurrencen skyggede på det, og indtil jeg en dag tænkte, du skal prøve en Android, og selvfølgelig kommer det her til at kunne sammenligne en iPhone iOS med Android, og det er den terminal, vi valgte, da jeg havde en avanceret iPhone 4, logisk nok, for at ændre eller prøve en anden terminal fra et andet system, jeg var nødt til at være op til det, og som man indser, først prisen, derefter mængden af ​​Der er anbefalinger eller sammenligninger på internettet, det var sådan jeg baserede det, jeg valgte en Samsun Galaxy SIII, og hvad skal man sige, i starten var migreringen vanskelig, da jeg ikke ved noget om Android eller hvordan man rooter, siden da der kom en e-mail, skulle jeg besvare den med min iPhone, men tingene ændrede sig, da jeg lidt efter lidt så fordelene ved telefonen og dens Android-system, og her har alle deres egen smag, og da jeg opdagede telefonen og dens ps-system, så jeg min iPhone og ps fortalte ham, at det var på tide at opgive det hehe, til sidst indså jeg, at denne telefon (jeg ved ikke, om alle de høje- ende Android-telefoner har det) kom allerede med fabriksfunktioner eller hjælpeprogrammer, som iPhone skulle have lavet Jailbreak og flere Tweaks for at fungere nemt.

    Det, jeg kunne lide ved Android, er mentaliteten hos en gruppe udviklere, hvor det ikke afhænger af dig, det er gratis kode, og du kan gøre, hvad du vil med systemet, og det fører selvfølgelig til at have noget ustabile ROM'er og nogle fejl . . men det er ikke et problem for mig, fordi jeg kan prøve at ændre ROM'er, og mine appdata og andre gendannes på egen hånd, jeg kunne også godt lide dette system, på den anden side på iPhone, da jeg skulle gendanne, jeg skulle starte fra bunden, Gendan, Jailbreak, tilføje repos, søge efter de Tweaks, du havde installeret eller godt, hvis du havde lavet en backup af repos og Tweaks med en App fra Cydia selv var det nemmere, men du skulle stadig igennem Cydia og Jailbreak for at kunne vende tilbage til deres tidligere tilstand (du kan også ved OpenSSH via terminal fra pc'en, men skulle stadig installere tweaks en efter en).

    I sidste ende er sandheden for dem der læser dette, smagen er for hver person, men denne type kommentarer er god, da jeg baserer mig meget for at købe en iPhone, og på samme måde baserer jeg mig på mange sider at købe en Android, så jeg har prøvet begge dele, og jeg er ikke imod nogen af ​​de 2, kun at jeg kommenterede oplevelsen af ​​begge systemer, og endte med at alle mine slægtninge har en iPhone, fra iPhone 3gs til 5 og en iPad mini, men når jeg køber min Galaxy SIII, er sandheden, at de blev halvvejs siden de så, hvordan iPhone allerede har konkurrence, og hvis det ikke skynder sig at innovere, vil de helt sikkert overgå det, jeg er klar over iOS 7 siden som jeg siger, at jeg arbejder på det, at anvende Jailbreak og tweaks til iPhones her omkring i min Pueblo Grande som de siger, og her er Bluetooth nødvendigt, og om det emne har de også allerede diskuteret det, slutter, alle har smag, og grundene til, at jeg var nødt til at sælge min iPhone 4, da jeg havde galaksen, jeg brugte den simpelthen ikke, og også funktionerne på Galaxy SIII-telefonen, jeg elskede at tage billeder, når der optages video, pause, være i stand til at optag telefonopkald (nogle gange er dette nødvendigt for at bruge det til tests (i iPhone skal du se efter enhver tweak eller app, men jeg fandt ingen, eller der var en, men du skulle betale pr. opkald)), Afspil videoer i et pop op-vindue på hele telefonen, kan du se din mail eller en anden opgave, og der vil altid være et vindue af din video under afspilning, meget nyttigt for mig, når jeg skal udføre en anden opgave uden at miste videoklippet af syne, også den nye Multi- vindue Mulighed (kun kompatibel med apps, der har integreret denne funktion) dette tjener for eksempel til at dele skærmen for 2 apps på samme tid en halv skærm til Facebook og den anden til at oprette e-mails, begge er åbne på samme tid, Jeg kan fortælle dig lidt mere, men det er de fordele, jeg fandt, der vil altid være ulemper mellem de to, men efter min erfaring er de ikke nødvendige. Da Android er åben, og alle kan programmere (dette fører også til, at der oprettes unødvendige apps, og de findes i alle butikkerne), var jeg i stand til at oprette en app til mine behov og dermed kunne sælge den, hvis nogen skulle have brug for den. Pla Store.

    Hvis nogen vil købe en iPhone, anbefaler jeg en iPhone 4, da 4s og 5 ikke er særlig nye, og det er ikke værd at investere mange flere dollars for næsten intet nyt, eller vent på iPhone 5s og se, hvad det nye bringer, for at gør det investeringen værd, mange af mine slægtninge var skuffede over deres iPhone 5, da det er det samme som en 4, apropos funktionaliteter, så de kan købe en iPhone 4 eller vente på den iPhone 5s, som rygterne vil give den til at møde i juli eller august, men jeg tror det vil være ude til november eller december i butikkerne.

    Hvis du vil købe en Android-telefon, anbefaler jeg en avanceret sådan, så du senere ikke siger, at den mangler dette eller hint, mærkerne... HTC One, Nexus eller en Galaxy S4.

  19.   x åben sagde han

    Enhver, der forstår lidt om objektiv-c og Android (Java i syntaks), som har skrevet de samme apps til Android og iOS, som er god til at tale om platforme, vil uden tvivl fortælle dig, at iOS er en fryd, en fryd at lave apps og på Android... hvad kan jeg sige, alt kan gøres godt, men det koster, det koster meget mere, alt er på hovedet på Android. For mig er det mest imponerende ved alt dette, at når du rører ved iPhone-skærmen med din finger, stopper alt internt i iOS og siger EH! at de har rørt mig! din finger i det øjeblik er universets centrum og det vigtigste for styresystemet, i Android sker det ikke, når du rører ved det, der skal gå langt (derfor det lille stop nogle gange), indtil det gør det samme EH! at de har rørt mig!, og det kan ikke rettes, kun ved at skrive Android styresystemet igen.
    For ikke at nævne Samsung og dens mani med at røre ved Android-kernen….

    1.    villa sagde han

      Jeg er med dig. Det er også det, der gør et operativsystem bedre end et andet.

  20.   PUMPER81 sagde han

    Jeg har haft både ios og android, men nu hvis du forstår, iphone 5 to cores, s3, s4, z, one... 4 cores, spiloplevelsen indlæser klart spillene meget hurtigere iphone uanset hvad Den loader den hurtigere, den flydende, som en iPhone 5 giver i spil, ses nu med android mobiltelefoner type z, one, s4, kameraet er meget bedre end iphone 5, du kan se hvor som helst der er op til den, z , selv s4 er værre i analyserne,
    systemets pålidelighed, klart at ios er mere pålidelig og fejler mindre end android... (ja, men eske ios kan du ikke gøre næsten noget, hverken widgets eller sætte tiden på skrivebordet eller noget andet) selvfølgelig, men de er uafhængige af hvert system og hvad det tillader eller ikke gør, at det er værd at sætte tusinde widgets på skrivebordet, hvis det senere, når du gør noget, bliver langsommere på grund af de tusinde widgets.
    RMA for ikke at nævne, at det bedste er æble, men med forskelle. Jeg tror, ​​der er ingen tvivl om dette.
    Og I skal bare se, at intet system er perfekt, men mine herrer, et lukket system VIL ALTID GUNNE PERFORMATIONEN, ALTID VEDRØRENDE HVEM.

    MEN…. FORDI AT GØRE NØJAGTIG DET SAMME, HAR IPHONE5 2 KERNE OG ANDROID 4 OG BLIR SELV ANDROID MANGE MANGE GANGE, GENLEMEN STRØMMEN (KERNE, GHZ RAM) UDEN KONTROL (GODT OPERATIVSYSTEM) BRUGER IKKE NOGET.

  21.   ramonx sagde han

    Jeg bruger stadig ios, jeg har også iphone 5 og vi skal alle sige sandheden, den halter bagefter og der er ikke store forskelle på iphone og iphone.

  22.   Carlos Trejo sagde han

    Ven, vær ikke et egern, og det overskrider allerede, at Android er mere åbent end iOS, dine argumenter er ikke særlig valide, og du er baseret på ting, som ikke alle brugere gør, for eksempel er det ikke alle enheder, der har Jailbreak i iOS 6.1.3. XNUMX, og dem, de har, er behandlet, jeg tror ikke, alle ved, hvordan man laver disse procedurer, og så bliver selv en restaurering trættende, jeg siger dette, fordi jeg har gjort det hundredvis af gange; på Android behøver du ikke root for at gøre mange ting, som du ikke gør på iOS.
    Helt ærligt, jeg ville IKKE gå tilbage til iPhone, da jeg er mere end tilfreds med min Nexus 4 (jeg ser frem til de 5), for disse om emnet iOS er en iPod touch nok.

  23.   Carlos Trejo sagde han

    De der i øvrigt taler om deres iPhone 5 med to kerner og sætter Android som et udyr i Hardware, læser lidt om GPU'en og arkitekturen så de ikke bare snakker, de forvirrer brugere der ikke er tæt beslægtet med temaer i denne stil.

  24.   Nokia1100 sagde han

    Flok idioter!!! Måske vinder de noget ved at overbevise den anden om, at det, du bruger, er bedre end noget andet... Kun BB10- og WP8-brugere mangler, og dette cirkus fuldendes med en overbefolkning af klovne!

  25.   ☣ Lille nørd ☭☢ sagde han

    Hvis du vil overføre ting, kan du også bruge de flere cloud-filapplikationer som Box, Dropbox eller også bruge Bump, du støder iPhones sammen og det er det. ^3^

  26.   Gæst sagde han

    For at overføre filer mellem iOS-enheder kan du også bruge tjenester som Dropbox eller Box, eller også ved at bump, nedbryde enhederne.

  27.   tiamath sagde han

    Helt ærligt, som en glad ejer af en Iphone 5 og en Note 2 må jeg sige, at IOS desværre er blevet efterladt.
    Indtil for tre dage siden gjorde den enorme forskel i flydende for enhver Iphone med de avancerede android-terminaler og en applikationsbutik, der var meget overlegen i kvalitet og kvantitet, såsom appstore, den intetsigende/simplistiske grænseflade og begrænsningerne ved IOS fortjener sorgen. Jeg har haft alle iPhones, og som jeg kan lide at prøve at ændre, og jeg endte altid med at vende tilbage. Android havde ikke, efter min mening, og hvad fanboyen på vagt fortalte mig, en god brugeroplevelse, langsom, klodset, konstant FC, applikationerne var for det meste knasende, uden spil.

    Men intet i livet forbliver det samme, og mens Apple har hvilet på laurbærrene, og et system næsten ikke har udviklet sig overhovedet, må det siges, at det altid har fungeret og fungerer perfekt, siden fødslen i 2007, har Android udviklet sig meget og er blevet moden , flydende og stabilitet i en sådan grad, at jeg mellem min note 2 og min 5 ikke bemærker nogen forskel i fluiditet: INGEN. Hvis vi tilføjer dette, at play-butikken allerede har niveauapplikationer i mængde og kvalitet svarende til appstore (undtagen i spil, hvor den stadig er kongen), er resultatet klart: alt andet lige gør manglen på Android-begrænsninger forskellen tilbyder altid efter min mening en overlegen brugeroplevelse.

    Alligevel fortsætter man med at læse ham: Jeg var på Android, og det har intet med det at gøre... og han spekulerer på, om folk ikke forstår, at tingene ændrer sig, og at selvom det, du afslørede for et par måneder siden, kunne være sandt, nu behøver det ikke nødvendigvis være .

    Lad os håbe, at Apple retter op på kursen og begynder at forstå, at i midten af ​​2013 kan en smartphone ikke have de begrænsninger, som iOS har i dag, de begrænsninger, der får mange mennesker med kriterier og personlighed (hvoriblandt Woz selv kan indgå) til at forstå, at den har opholdt sig, ikke som mange siger (efter min mening forkert): forældet, men noget bagud.

    hilsener

  28.   Roberto sagde han

    Jsilbreak er ikke godkendt af apple vi falder i ulovlighed. På den anden side kan jeg godt lide en applikation fra en ven på Android, og han giver mig apk'en via bluetooth (dø af misundelse, android er mere social).
    For dem, der kommenterer, at ios er hurtig, fordi min Android er hurtigere end min pc (nexus 4). iOS er hurtig til at gøre hvad, ingenting? Hastighed for et begrænset system, wow

  29.   Wallabees sagde han

    Jeg har skiftet fra iPhone til Android, og generelt er jeg meget glad for ændringen, men det er rigtigt, at Jailbreaking er et øjeblik, mens rooting er meget mere kompliceret. Og den, der siger andet, er enten en løgner eller en ignorant, der taler uden at vide det.

    1.    Francisco Ruiz sagde han

      Det hele afhænger af den Android-terminal du har, for eksempel er det ret simpelt at roote en Nexus eller en Galaxy.

      2013/4/28 Disqus