דעות קדומות ותפיסות מוטעות לגבי iOS

iOS 6.0.1

אני לא אוהב השוואות, על אחת כמה וכמה כשמנסים להשוות מוצרים שהם "אישיים" כמו מערכת הפעלה. כי מה שפנטסטי עבור אחד עלול להיות חסר תועלת עבור אחר, ואני מאמין שכל משתמש צריך לבחור את המערכת המתאימה ביותר למה שהוא צריך, ולהפיק ממנה את המרב. הקולגות שלנו מאנדרואידסיס, אתר אחותו של Actualidad iPhone אבל שעוסק בנושאים של מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל, הם פרסמו מאמר בו הם משווים את iOS ואנדרואיד, ומסבירים מדוע האחרונה עדיפה על זו של אפל.

מסיבה זו החלטתי לכתוב מאמר זה וחושף את ההבדלים העיקריים במה אנדרואיד נגד iOS יוצא המנצח ובמפולת.

כשקראתי את המאמר לא יכולתי שלא לחשוב על כמות התפיסות המוטעות לגבי iOS שחוזרות על עצמן לעתים קרובות מדי. אז אתה לא רוצה להחמיץ נסה להראות כמה מעט ידוע על iOS וכמה נאמר עליו ושקרי.

חנות אפליקציות

אחד המאפיינים העיקריים של זה אנדרואיד להתבלט בערך iOSלדעתי זו האפשרות להתקין יישומי צד שלישי מבלי לעשות שום סוג של שבר כלבים.

אין ספק שכותב המאמר עושה שימוש לרעה בביטוי "יישומי צד שלישי". בֶּאֱמֶת פירושו "יישומי צד שלישי שאינם נמצאים בחנות הרשמית". הימנעות משגיאה זו, אמירה זו נכונה. ב- iOS אינך יכול להתקין יישומים שאינם ב- App Store (באופן רשמי, ללא jailbreak). App Store הגיע למיליון אפליקציות בנובמבר האחרון. למרות שמדי פעם מתגנבים יישומים "לא מתאימים", הם אירועים ספציפיים, והאיכות היא הנורמה, אם כי בקרב מיליון יישומים אנו נמצא כמה שלא שווים את זה, זה הגיוני. אני יכול לומר שעם מיליון הפניות האלה צריך יותר, אבל זה יהיה שקר.

אם אנו רוצים להתקין יישומים שאינם נמצאים באותה חנות רשמית, נכון שיש צורך ב- Jailbreak. אותו דבר כמו לשנות את מראה הטרמינל, עוד אחת מהנקודות לטובת אנדרואיד על פי כותב המאמר.

אחד הדברים שהתאהבתי בהם יותר מכל היה האפשרות לשנות את מראהו ללא צורך בידיעה jailbreak או משהו כזה, מה שלא אפשרי במערכת ההפעלה של תפוח עץ לניידים.

התחמקות-0

זה משהו שנראה לי סקרן מאוד ושאותו אני קורא לעתים קרובות מאוד. תמיד נרמז שפריצת כלא היא משהו מסובך ומסוכן, כשהמציאות היא כזו זה פשוט כמו לחבר את המכשיר וללחוץ על כפתור ביישום מחשב. לפעמים אפילו ניתן היה לעשות זאת מהמכשיר עצמו. ובמקרה הלא סביר שהתהליך נכשל, המכשיר משוחזר ומנסה שוב, ללא הרבה בעיות. עם זאת, אותם אנשים שאומרים זאת, מבטיחים זמן קצר לאחר מכן שביצוע "שורש" למכשירים שלהם הוא דבר קל שאינו כרוך בסיכון כלשהו.

למרות שישנם יוצאים מן הכלל, קל להגיע אל דגמי האנדרואיד הבולטים והמצליחים ביותר. שורש והתקן את התאוששות שונה שממנו ניקח שליטה מלאה במכשיר שלנו.

למרות הידע המצומצם מאוד שלי באנדרואיד, אני יודע מספיק אל תיפול לטעות בהשוואת שורש עם Jailbreak. אני יודע היטב שהם לא זהים, אבל מה שאתה לא יכול לעשות זה "לדמוניזציה" אחד ולשבח את השני, או לדבר על iOS תמיד בלי Jailbreak ואז לדבר על המעלות של Android עם שורש. או שנשווה את התנאים או שלא נשחק.

iTunes 11 jailbreak בצורה חלקה

וכמובן, iTunes "El Temido" היה צריך להגיע. תוכנית ניהול המולטימדיה של אפל כבר מכוסה בשכבה עבה של שקר שכמעט ולא ניתן יהיה לנקות אלא אם כן אפל תעשה "לוח נקי". והקלישאה שכל מי שמשתמש ב- iOS חייב לעבור דרך iTunes לכל דבר הוא אחד מאותם שקר.

זה לא המקרה ב iOS, וזה להיות מסוגל לעשות כל סוג של ניהול במסופים של תפוח עץ נצטרך לעבור את הקשה שאליה מתחילה החניכה iTunes, תוכנה מסובכת במקצת לאנשים חסרי ניסיון במחשוב משתמשים.

אני חוזר ואומר שלא אמאס לחזור על זה: שקר, שקר לחלוטין. לומר זאת זה להראות ש- iOS לא נעשה שימוש במשך שנים, כי אם אתה רוצה, אתה בכלל לא צריך שיהיה לך iTunes במחשב שלך. אתה יכול להוריד יישומים ללא iTunes, אתה יכול ליצור עותקי גיבוי ולהעלות אותם ל- iCloud, אתה יכול גם להוריד תוכן מולטימדיה (קטעי וידאו, מוסיקה, סרטים ...), בזכות iCloud אנו יכולים גם לסנכרן מסמכים בין המכשירים שלנו למחשב שלנו, אנו יכולים אפילו לעדכן לגרסה האחרונה הזמינה או להחזיר את המכשיר למצב היצרן ולשחזר את עותק הגיבוי, והכל, הכל ללא צורך לחבר את ה- iPhone או ה- iPad למחשב כדי להשתמש ב- iTunes.

בטח, רבים מכם יחשבו ... "ואיך אני שם את הסרט שהורדתי מהאינטרנט בלי iTunes?" אבל אנחנו לא מדברים על פריצה, לפחות אני. מה אם יש לנו סרט DVD ונרצה להעביר אותו לאייפון? ובכן, כפי שתצטרך לעשות באנדרואיד, תחילה עליך להעביר אותו למחשב שלך ואז להוריד אותו למכשיר שלך, ואפילו לא תצטרך להכניס אותו לתבנית iTunes מכיוון שבזכות יישומי צד שלישי, פורמטים נפוצים יכולים להיות מושמע במכשיר ה- iOS שלנו.

Bluetooth

על מה להגיב Bluetooth de iOS?, מכשיר לשיתוף קבצים בקלות שתקף רק לכמה דברים ב- iOS, להעביר תמונה, איש קשר ועוד מעט.

ה- Bluetooth של iOS משמש לחיבור לדיבורית של המכונית שלנו, או לכל דיבורית מכל סוג שהוא, או כדי לקשר עם כל רמקול עם חיבור מסוג זה וליהנות מהמוזיקה שלנו, או לשתף את האינטרנט עם מכשירים אחרים , או לחיבור מקלדת אלחוטית ... זה באמת Bluetooth פונקציונלי לחלוטין, אבל יש לו העברת קבצים מוגבלת, זה דבר אמיתי ואנחנו לא יכולים להכחיש. רבים מכם עשויים לראות בתפקוד העברת קבצים זה משהו מהותי, אך אין זה המקרה שלי. ב- iOS אתה יכול לקבל Bluetooth פונקציונלי לחלוטין, הודות ל- Jailbreak ויישומים כמו Air Blue Sharing. יש לי את היישום במכשיר שלי, לפני שהיה לי את סלסט, ולפני iBlueNova, והם היורו הגרוע ביותר שהשקעתי במכשיר שלי, כי למעט לעשות את ההדרכות מעולם לא השתמשתי בהם. למרות האפשרות, אני תמיד משתמש באמצעים אחרים כמו WhatsApp, Line או פשוט שולח אותה בדוא"ל. אבל כמו שאמרתי קודם, זה עניין של טעם.

כמו שאמרתי בהתחלה, אני לא רוצה לשכנע מישהו ש- iOS טובה יותר מאנדרואיד, או להיפך. כל אחד מהם יעשה את הבחירה ויהנה ממנה במלואה. אבל הבחירה הזו היא לדעת היטב מה כל פלטפורמה מציעה, וזו הדרך הטובה ביותר לעשות דברים.

מידע נוסף - אנדרואיד לעומת iOS, למה אני נשאר עם אנדרואיד?


עקוב אחרינו בחדשות Google

השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*

*

  1. אחראי על הנתונים: AB Internet Networks 2008 SL
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

  1.   בית לחם  דיג'ו

    כמה אדיר. אני, עם ניסיון בשתי מערכות ההפעלה, עכשיו יש לי iOS ואני בא אנדרואיד, אני נשאר עם iOS אלף פעמים, יאללה, בלי שום ספק. ראשית, וכפי שאתה אומר, נושא jailbreak ושורש שונה מאוד. לא הצלחתי לבצע את השורש, אני רואה את זה מורכב ומסובך מדי, בעוד ש- JAILBREAK הוא לתת כפתור פשוט במחשב ואז בנייד, ואתה יכול לעשות את זה בלי שום חשש, כי עם כל בעיה, לא לא משנה כמה מינימלי, אתה תמיד יכול לשחזר ולהיות מוכן לנסות שוב. לגבי נושא ה- Bluetooth ... אני צוחק, מכיוון ש- NOBODY או כמעט אף אחד משתמש ב- 'that' עכשיו, מכיוון שהרבה יותר קל לשתף קבצים באמצעות WhatsApp, קו או דוא"ל; אבל כמובן, האנדרואיד יצטרך להגן על עצמו במשהו ... בכל מקרה, כמו שאמרתי בהתחלה אני מעדיף את אפל ו- iOS.

    1.    מסגרת דיג'ו

      ממ .. איזה פוטזו

    2.    חוסה אנדרדה דיג'ו

      אני חייב לומר שאני מגיע מ- iOS ועכשיו אני על אנדרואיד ולדעתי אם ... iOS עדיף אבל זה כבר קצת משעמם לראות תמיד את אותו קרש קפיצה עם תפוח שמגביל הכל, גם הדגמים הישנים עוזבים אותם הרחק מאחור ... כרגע יש לי xperia z עם שעועית ג'לי וזה הולך מושלם, אבל לפני היה לי סוג xperia, טלפון חכם לטווח בינוני נמוך ויש לו l
      Legacy to ICS אחד העדכונים האחרונים הקיימים, ועם כל הפונקציות השונות מ- iOS, שלמרות שתוכלו להגיע ל- iOS7 עם 3GS, הם תמיד ייקחו את הטוב ביותר, כאילו הם נתנו לכם רק את הטפטים והתפריטים החדשים, ב תנאי ה- Bluetooth, אתה צודק אף אחד לא משתמש בזה xD, ושורש שם אם אתה טועה לפחות אני, כל האנדרואיד שלי, אני פשוט לוחץ על יישום המחשב ועל האנדרואיד שלי אני נוגע »שחזר נתונים» אני מחכה אתחול מחדש וזהו, בפריצות לכלא בעבר היית צריך לשים DFU והתחמקות מממ מיותר לציין ... חכה עד שהסמל ייצא בכל מקרה ... אני לא אוהד, אמרתי ש- iOS חזק יותר אבל ב לדעת זה הוא בפיגור בגלל שהוא כל כך מוגבל, אני חייב לומר שעם שינוי עיצובי ב- iOS 7 לא ישיג הרבה ... תודה על הקריאה

      1.    וילה דיג'ו

        אני מסכים איתך. ל- iOS אין קצת חופש שימוש ושהמשתמש אחראי. עברתי את הכלא עם התחמקות וזה כבר לא אותו דבר, סידיה נותרה מאחור בכל אלה.
        לדעתי, אנדרואיד ו- iOS צריכים להיות מאוחדים ולהפוך למערכת חזקה וחינמית (זה בחינם הוא חצי מכיוון שאני מאמין שפרסום היישומים צריך לעבור דרך פילטר לא קשה כמו אפל אבל שרבים לא מפסיקים להעביר אפליקציות שעובדות. קטלני באנדרואיד).
        לדוגמא, לטלפון אני אוהב יותר את iOS למען האבטחה שלו ולטאבלט אני מעדיף את אנדרואיד על חופש השימוש שלו.

        1.    חוסה אנדרדה דיג'ו

          מסכים איתך, אלוהים !!! עד שמצאתי מישהו שהוא לא אוהד

          1.    צ'אבו דיג'ו

            תן לו בן

        2.    מקומות תעסוקה דיג'ו

          החופש שחסר ל- iOS הוא לא להגן על המשתמש מפני פגיעה במערכת ההפעלה, אלא להגן על בעל המניות בחברה מפני הפסד כסף על החופש לקנות איפה שהם רוצים או להתקין ללא רשות, אך כאן משתמשים מסוימים מגנים על החברה כ אם הם היו בעלי מניות, הם מצחיקים אותך.

        3.    תיאמת דיג'ו

          בדיוק ההפך קורה לי, כי ביום יום אני מעדיף חופש אנדרואיד, אין זה יקר ערך להיות מסוגל לעשות כמעט כל דבר שתוכל לעשות עם מחשב נייד בדיוק כשאתה זקוק לו, אולם בטאבלטים אני בהחלט מעדיף ios בגלל היישומים הבלעדיים שלו עבור טאבלטים הם נותנים אלף סיבובים לאלה של חנות המשחקים והשימוש שאני נותן לטאבלט (קומיקס, אינטרנט, סרטי דואר) אינו דורש עודפי חופש שאוכל לפספס כאילו זה קורה לי עם הנייד.

    3.    תיאמת דיג'ו

      ליאו: "האנדרואיד יצטרך להגן על עצמו במשהו ..." ומלבד הפסקת הקריאה, תוהים. להתגונן מפני מה? האם מדובר במלחמת קודש שבה אפשר רק ליהנות מהמכשיר שלו, יהיה אשר יהיה, ולהעמיד את היריב למרק?

      אני לא יודע, אבל אני קורא את הפורומים האלה ואלה שמעבר ופעמים רבות אני תוהה אם הטכנולוגיה היא הערש החדש של הקנאות הדתית, עם ההבדל שלאלים יש כיום שמות שונים: סוני, אפל, סמסונג, HTC וכו '...

      אני תוהה מה נותן לנו רב-לאומיות חמדניות אלה לייצר את אותה רמת קנאות ונאמנות.

  2.   ג'יי איגנסיו וידלה דיג'ו

    ITunes? אז אם עם itools אני עושה כמעט הכל והרבה יותר קל שלא להזכיר את היכולת לשמור קבצים באייפון שלי כאילו שום דבר אחר.

    תוכנית מומלצת למי שלא אוהב את iTunes

  3.   אסייר דיג'ו

    אתה אוהד. כמובן שאתה יכול לעשות הכל בלי iTunes ותוכניות צד שלישי, כאן כולנו יודעים הרבה על מחשבים. אני לא מכיר את האנשים שלך עם פחות ידע במחשבים, אבל אני לאבי, למשל, אני מקדיש כל יומיים להסביר iTunes וכיצד מערכת הקבצים עובדת. הוא רגיל להכניס את האנדרואיד שלו ולהעביר אליו קבצים כמו מקל USB וכשהוא צריך אותם באייפד הוא אפילו לא יודע מאיפה להתחיל.
    במיוחד הייתי 6-7 חודשים עם האייפון 5 וזה חבל להעביר לי את הפתקים של היחידה, STEP ישירות.
    כולנו יודעים כי שורש הוא קל מאוד, אבל בואו לא נעשה דמגוגיה, הדבר הקשה הוא לדעת להשתמש ב- cydia ולהתקין tweaks מבלי לפרוץ את הטלפון. ביצוע JB מאט את הטלפון, משתמש בסוללה רבה יותר ולא יציב יותר. שורש והתקנת ROMs הופך אותו למהיר יותר ומשתמש בפחות סוללה. שלא לדבר על כך שאין שום הבדל עם התאמה אישית (אירוניה).

    ונלך לשאלות חשובות יותר. בריבוי משימות, אין דבר גרוע יותר מלהתגורר עם אנדרואיד בו האפליקציות עבדו ברקע וקנו אייפון 5 (טעות גדולה). אין כמו לקבל התראות מוואטסאפ, דוא"ל, ... לך לקרוא אותן ואין לך כיסוי, אני משמח את IOS. באותו אופן, נסה לשלוח כל דבר ללא כיסוי, הקדשתי 15 דקות להרמת את הנייד עם היד שלי כדי להיות מסוגל לשלוח אותו, וגם אתה לא יכול לדמיין את הנוחות של אנדרואיד לשלוח אותו ורק כשיש כיסוי הוא שולח אותו .
    אני לומד מדעי המחשב, אני מתכנת, עבור שתי המערכות למעשה והייתי באותו זמן (בערך 4 שנים בערך) עם שתי המערכות ואני אומר לך ש- iOS חייבת למקם את הסוללות.

    נ.ב: עייפים מכל כך הרבה פאבוי ללא ידע.

    1.    לואיס פדילה דיג'ו

      אבי משתמש באייפון ועם חשבון דרופבוקס בחינם הוא שמח לסחוב את הדברים שלו איתו מבלי לדאוג להעביר דברים בזינוק.

      בקשר לפאנבוי, אני נמנע מלהגיב.

    2.    TioVinagar דיג'ו

      לעיתים קרובות שיחרר אותנו שזה עתה שחררת אותנו כש"עברת רק כאן "... אלוהים יציל אותי מלבלות את השעות המתות http://www.androidloqueseapuntocom...

      1.    אסייר דיג'ו

        מי אמר שאני פשוט עובר במקום? כפי שאמרתי יש לי אייפון 5 ואני קורא קבוע של דף זה.
        אני חושב שבטח הערת נכון.

      2.    אסייר דיג'ו

        מי אמר שאני פשוט עובר במקום? כפי שאמרתי יש לי אייפון 5 ואני קורא קבוע של דף זה.
        אני חושב שבטח הערת נכון.

    3.    ליטרים דיג'ו

      «נ.ב: עייפים מכל כך הרבה פאבוי ללא ידע»
      גם לי ... יש לך את הפתרון אסייר היקר, בניסיון לעשות, re או mi, תמיד התמיד אה!?

    4.    אסייר דיג'ו

      ועוד דמגוגיה. בטח מספיק, לעשות JB לא מאט שום דבר, ברור. אני חושב שהתברר שהתכוונתי להתקנת tweaks (למעשה אני חושב שאמרתי את זה) או שזה שאתה פשוט עושה JB? רק בשביל שיהיה.

      1.    גנזל דיג'ו

        לא, אני מתקין את זה ומתקין שינויים בקוד, שינויים שלא מציגים תהליכים ושלא מאטים.
        קנו את הנייד הרצוי לכם, אך אל תתנו מזלזל בעורכים או בקוראים.

      2.    אסטרולוז דיג'ו

        כן, ואנדרואיד לא מאיטה מעצמה, נכון? קח כל אנדרואיד נייד, השאר אותו לאדם ללא ידיעה, ובעוד שנה אתה אומר לי איך זה הולך. עשו את אותו הדבר עם אייפון ואז נדון בביצועים. לאחר שניסית את זה, תגיד לי.

    5.    אסטרולוז דיג'ו

      איזה שטויות אתה אומר. אני חושב שאתה צריך לסיים את לימודי מדעי המחשב לפני שתתן את דעתך ....

    6.    אלן גד דיג'ו

      מסוים!!!!!!!!!! 😀

    7.    אלן גד מנצנו ריימונדו דיג'ו

      נכון בכל דבר גונזאלו !!!
      ולגבי השוטים (היי) שאינם שייכים לדף זה, לא תוכל להסיר או למחוק אותם ???

      1.    פרנסיסקו רויז דיג'ו

        אני איתך לגבי כבוד בתגובות, אבל לא בהשתייכות לדף, הכל מעשיר אם זה נעשה בכבוד, או שמא אתה מועדון סגור ובלעדי?

        ב- 8 באפריל 2013 20:20 כתב Disqus:

        1.    גנזל דיג'ו

          בכלל לא פרנסיסקו, כל ההערות מתקבלות היטב, אם אנו עושים זאת זה בדיוק לקבוע דיאלוג, הרי הבלוגים שלנו הם אחים 😉

          1.    אלן גד מנצנו ריימונדו דיג'ו

            אה אגב, לא ידעתי שהם אחים !! 😱

            1.    גנזל דיג'ו

              כן, אנדרואידס נניח שזה "חדשות אנדרואיד"

              זהו, כמובן, הבלוג הטוב ביותר בנושא אנדרואיד שתמצאו.

              1.    פרנסיסקו רויז דיג'ו

                תודה אחי, אני אומר אותו דבר לגבי Actualidad iPhone.
                ברכות ויחי המחלוקת שהיא הרוטב של הבלוגים.

                דצמבר 2013/4/8


              2.    אלן גד מנצנו ריימונדו דיג'ו

                בסדר, אבל מכיוון שאני לא מאוד מעוניין לקרוא על אנדרואיד, מעולם לא שמעתי על אנדרואידסיס, פשוט ראיתי את זה בלי שווה לחה, בכל מקרה


        2.    אלן גד מנצנו ריימונדו דיג'ו

          כן, זה
          Hahaha nooo ntc 😛 אתה צודק, למרות שהם מפריעים לי אני חושב שזה מעשיר, 👍👏

        3.    אלן גד מנצנו ריימונדו דיג'ו

          בכל מקרה, תודה על שינוי הפרספקטיבה, ביי, אני הולך להעליב כמה מאמרים באנדרואידסיס
          Haha ntc

          1.    פרנסיסקו רויז דיג'ו

            חופש מוחלט להפוך אותו לחבר, כן, בשום רגע לא זלזלתי באף אחד.
            ברכות.

            ב- 8 באפריל 2013 20:38 כתב Disqus:

            1.    אלן גד מנצנו ריימונדו דיג'ו

              רק צוחק!!! האה, אני אפילו לא קורא את זה 😛 אבל שמעתי שהם מדברים על זה

              1.    פרנסיסקו רויז דיג'ו

                למרבה המזל והיתר של עורכיו נקרא יותר ויותר.


              2.    אלן גד מנצנו ריימונדו דיג'ו

                חחחחח


  4.   שמואל דיג'ו

    אני משתמש באנדרואיד כבר 3 חודשים ... עד א
    בדיקת דיא iOS. נזילות היישומים והביצועים מדהימים. אנדרואיד הוא טוב מאוד, אבל א
    רגע שהנזילות והביצועים כבר לא זהים .. ויש לי s3.

  5.   צ'ופירולו דיג'ו

    אסייר, האם אביך יודע להגדיר את התצורה של אנדרואיד והוא לא יודע כיצד לגרור קבצים ל- iTunes? ניתן לטפל ב- iTunes על ידי קוף בן שנה, ו- iOS על ידי ילד בן 1 חודשים. אנדרואיד צריכה לעשות כל שטות לחקור ולהיכנס לאלף ואחת תת-תפריטים לא ברורים ואינטואיטיביים, שלא לדבר על האיכות הירודה של רבות מהאפליקציות שלה, למשל, שפייסבוק לא מאפשרת לך לשמור תמונות על הגלגל או את הזיכרון של מכשיר, שולח אף ...
    כמשתמש מקצועי שנמאס לו לטפל במאות ממשקים, מערכות הפעלה, תפריטים מכל הסוגים, וניסיתי כל מיני טלפונים ניידים, כמו iOS אין. אולי אתה אוהב את זה פחות או יותר, אבל אם הרוב המכריע רוצה את זה וקונה את זה, זה לא בגלל נערים אוהדים כמו שרבים אומרים, זה בגלל שהם רוצים פשטות וקלות לעשות דברים, ואנדרואיד לא מציעה היום. יש הרבה חנון על מעבדים בעלי 4 ליבות, מסכי זיליון אינץ 'ודברים מיותרים אחרים במסוף "נייד", כולם מכובדים, אבל אם אתה רוצה טלפון חכם לשימוש יומיומי רגיל (דואר, גלישה, שליחת הודעות, התקשרות , וכו '...) אף אחד לא כמו אייפון. והם יודעים את זה כאן ובסין העממית.

    1.    בית לחם  דיג'ו

      אני איתך. אחד המאפיינים הנהדרים של אפל הוא קלות השימוש בו. iTunes פשוט מאוד, זה כמעט נותן לך את כל מה שנעשה. ל- jailbreak המסובך אין כלום, זה כפתור פשוט, בזמן שעושים שורש .. זה מפחיד. אני מעדיף את iTunes אלף פעמים על פני אנדרואיד ומחבר אותו למחשב ורואה אלף תיקיות ב- SD. אני מגיע מאנדרואיד כמוך (אסייר) ועכשיו יש לי אייפון ואני בכלל לא מתחרט על זה, במה שאני מסכים הוא שבוואטסאפ כאשר הכיסוי הולך לאיבוד אתה לא יכול לתת את כפתור השליחה, אבל אני לא מאמין שזה האם אשמתה של אפל, אם לא ווטסאפ ... ואני לא אוהד, אני אפילו לא מומחה, כמו שאתה אומר או חושב שאתה (אסייר). אני מדבר רק על החוויה שלי.

      1.    פול ברברס דיג'ו

        הייבר, לא קשה מאוד להשריש גם טלפון אנדרואיד, פשוט חפש "מדריך שורש telefonoX" ותמצא מדריך מפורט, ולאחר שעשית זאת פעם אחת, אינך צריך להסתכל במדריך שוב. במקום זאת אני חושב שקראתי את התגובה הראשונה שלך ואת התגובה הזו, נראה שאתה קצת מוכחש למדעי המחשב. הגיוני שאתה משתמש ב- iOS

      2.    פרנסיסקו רויז דיג'ו

        iTunes פשוט למשתמשים שיוזמו אותם במדעי המחשב ברמת המשתמש, אך מכיוון שמגיבים היטב בתגובה אחרת, הסבירו אותו לאדם מבוגר או עם פחות ידע ותראו עם הבעיות שנמצאות.

        1.    מכורים לאפל דיג'ו

          iTunes !!! Hehehehe. אנדרואיד רוצה שיהיה יישום טוב יותר כמו iTunes. אולי קיוס טוב יותר !!!

          1.    פרנסיסקו רויז דיג'ו

            אני לא אומר שזה רע, להפך לי זה נראה טוב מאוד אבל יותר נוח לגרור ולשחרר כמו באנדטואיד.
            באשר לקיס, אני מסכים שהוא שטויות.
            בתאריך 09/04/2013 23:42 כתב "Disqus":

    2.    אסייר דיג'ו

      הסליל? זו שיש לי 982384923 תמונות מכיוון שמערכת הסופר iOS אינה מאפשרת לך לשמור אותן על ידי אלבומים. ואני אומר לשמור אותם, לא להכין עותק ולהמשיך לשמור אותו על הגלגל בלי להיות מסוגל למחוק אותו (כי שניהם נמחקים).
      באנדרואיד אתה לא תדע להוריד תמונות, עשיתי את זה אלף פעמים.
      ואם זה כל כך אינטואיטיבי, מדוע בכל פעם שאני רוצה להוריד קובצי PDF מאתר האוניברסיטה, אני מעביר את קין?
      וכן, אבי בכל פעם שאני צריך להסביר לו שכדי להעביר תיקיית תמונות הוא צריך להשתמש ב- iTunes ולסנכרן (מה שלדעתך עכשיו קל יותר מהעתקה והדבקה) אני צריך להסביר לו את זה, אולי שלך לאבא יש הנדסה אחת, שלי מוגבל יותר.

      נ.ב: האם אתה יכול עם iOS ללכת לדף, להוריד סרט / שיר ולראות / לשמוע אותו? (עכשיו אחד יגיד למה אם אנחנו נגד פיראטיות)

      1.    גנזל דיג'ו

        לא מצליחים ליצור אלבומים ולהעביר תמונות? אני כן ... בטוח שיש לך אייפון?
        אני יכול ללכת ל- iTunes ולראות סרט סטרימינג, כן. ואותו דבר עם דפים ושירותים אחרים.

        1.    אסייר דיג'ו

          אז אתה מראה לי שאתה משבח את iOS רק בגלל (או בגלל התפוח שאתה כל כך אוהב), כי אתה אפילו לא יודע איך זה עובד. נסה ליצור אלבום, לשים בו תמונה מהגליל ואז למחוק אותו מהגליל. וואלה, נעלמת גם מהאלבום.

          1.    גנזל דיג'ו

            ומה הבעיה?

            תגיד לי שאני לא יודע איך iOS עובד ...

    3.    רוברטו דיג'ו

      באופן מוחץ? אם 70% מהנתח העולמי של אנדרואיד. אני אפתח את עיניך, פקודות החופש.
      ברגע שזה פשוט, השאלתי את האנדרואיד שלי לילדים והם העבירו אותו ילדה בת 9 הייתה מומחית. אנדרואיד קל יותר ממחשב, קשה לזומבי 🙂

  6.   דני דיג'ו

    אני מנהל את אנדרואיד כל חיי והמעבר לאייפון הוא אחד הדברים הטובים שעשיתי אי פעם. ל- Andoid במהירות נגמר זיכרון RAM גם אם הוא מתקדם ויישומים קורסים. דחיפת הדואר בדרך כלל נכשלת הרבה. ב- iOS, אתה פותח הודעות דוא"ל מוקדם יותר מאשר במחשב שלך. האם נדבר על נושאים אסתטיים? רק התחושה שיש אייפון ולא חתיכת פלסטיק אומרת הרבה. העניין של העברת דברים דרך iTunes וכאלה ... ובכן, זה לעשות את זה פעמיים וכבר יש לך את זה ממוכן, זה לא כל כך רע. השתרשות אנדרואיד היא זיעה נהדרת, אני אפילו לא חושב לעשות משהו כזה באייפון שלי, יש לי את כל מה שאני צריך.

  7.   וילה דיג'ו

    אני משתמש גם ב- iOS וגם ב-
    אנדרואיד כמו גם מתכנת בשתי המערכות והדבר הראשון שצריך לעשות
    יש לציין כי עבור אנדרואיד קיימות כיום כמו 17 או 18 גרסאות של מערכת ההפעלה, מה שמקשה על כך
    תכנות כדי להיות תואם לרוב השונים
    מערכות. כמו כן בכל גרסה איזה דבר קטן משנה אותנו ועוצר
    לעבוד על הדברים.

    כמתכנת שצריך להופיע
    יישומים בסביבה זו הם מסע פרסום ממתי עליך להשעות את הבקשה
    היא לא משעה את זה וכאשר המערכת סוגרת אותה בגלל חוסר זיכרון היא מנסה את זה
    נפתח מחדש באותה נקודה בה השארתי אותה אך ללא שחזור נתונים
    מה היה צריך להיות מתוכנת כך שאם במקרה מסוים זה ייסגר
    צורך להגיד לאפליקציה להתחיל מחדש בהתחלה.

    צריך גם לומר שיש לו את הדברים שלו
    טוב אם כי אתה צריך להיות מומחה סופר כדי לשלוט ב-
    יישום ולא לדבר על ה- sdk שלך מכיוון שהוא דורש מחשב חזק במיוחד בכדי שיוכל להריץ את היישומים
    בסימולטורים עם קלות ומהירות.

    ב- iOS התכנות הרבה יותר נקי
    והדבר החשוב ביותר שמה שאומרים לך לעשות זה מה שאתה עושה איתו
    מה שמקל מאוד על ביצוע היישומים וכן אמין.
    יש גם הרבה פחות גרסאות של מערכות הפעלה והן נוטות גם כן
    להיות תואם. הערה גם כי
    sdk בשבילי הוא פנינה מכיוון שהוא מאוד זורם ומהיר גם העורך וגם ה-
    אמולטורים.

    אני נשאר עם iOS לפני אנדרואיד
    אם כי יש להכיר בכך שהמסופים של אלה מדהימים גם הם.

    1.    קלטיום דיג'ו

      אני מצטער שלא אמרתי לך. התמקד באנדרואיד, למד עוד ותראה איך מה שאתה מגיב בגלל בורות ועשייה שגויה.

  8.   asefasasdf דיג'ו

    פאן-בויאדה מוחלטת של מישהו ממורמר לאחר שקראתי את המאמר האחר ... ואז הנה קראתי כל BURRADA באנדרואיד ... יש לי אייפון 5 ו- S3, ו- S3 מעולם לא נחסם, נגמר לי הראם .. וכו '

    לא מסוגל לשורש ואם jailbreak ... כאשר שניהם נעשים באמצעות תוכנית וכפתור ... בדוק בפורומים ותראה יותר מאחד ויותר מ -2 שאחרי פרוץ הכלואים הם לא מסוגלים לשחזר עם iTunes ויש להם ברייקדאד המסוף, אני עם פרוץ ה- jail האחרון הייתי צריך לעשות את זה 8 פעמים מכיוון שאחרי זמן מה האייפון שלי יופעל מחדש, הייתי אפילו צריך לאבד מידע מגיבוי ה- iTunes כדי שפרוץ הכלא יעבוד בשבילי, וכמו אנשים רבים שלי.

    למרבה הצער, 90% מבני האוהדים של תפוחים הם מאוד בורים ומדברים מבלי להתייחס לדברים שהם אומרים. ואז אנו מתלוננים שקוראים להם אוהדים והם מתעסקים איתם ....

    הייתי לוקח אותך לכיכר העירייה והייתי נותן לך את מה שהיה שלך ...

  9.   וויווילו דיג'ו

    רע רע רע, רע מאוד, אני רואה את הפוסט הזה יותר כמו מישהו שעולה באש כמישהו שהוא מקורקע, אתן את נקודת המבט שלי לגבי זה לנסות להיות כמה שיותר נייטרלי, וכחוויה שכרגע אני בעלים של iOS ו- Android בו זמנית.

    נקודה 1.- «יישומי צד שלישי»

    אני חושב שלכולנו כאן יש מושג לדעת למה הם מתכוונים, אבל לא לקבל מידע מוטעה, עשיתי חיפוש מהיר בגוגל בנוגע למונח, שמתי לב למשהו סקרן, כולם מצביעים על ההגדרה שלי; "הם יישומים שאינם מקושרים בקפידה או שקשורים למתווך של הפלטפורמה עצמה." החלת תפיסה זו על אפל בחנות האפליקציות של אפל שלה, לאפליקציות השוכנות כאן יש חוזה עם אפל המחייב אותם להחיל את הכללים שלהם תנאים, זה הופך אותם למשניים.

    מצד שני, באנדרואיד הדברים שונים, אין צורך לבצע שורש או לבצע שינוי מוזר כלשהו במכשיר שלך כדי להיות מסוגל להתקין אפליקציות מחוץ לפלטפורמת המכירות שלהם, אתה יכול לעבור לדף של מפתח ומשם להתקין את האפליקציות שלהם, אפילו להוריד את הקבצים ".apk" מהדפדפן עצמו ולהתקין אותם. וכן, מבלי שיהיה צורך בחשבון, חתמו על חוזה או קבלו תנאי שימוש.

    נקודה 2.- «שנה את מראה המסוף»

    וואו וואו וואו, לא ממהרים, אנחנו מדברים על שינוי המראה או על שחרור המכונה? כי בכל מקרה יש לי את שתי הבעיות, אבל מכיוון שאנחנו מדברים על שינוי מראה הטרמינל, בואו נלך אליו קודם,

    האם ניתן לעשות זאת ב- iOS? מישהו יגיד לי מדוע לא יכולתי (בהנחה שיש לי אייפון 5 עם iOS 6.1.3), הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה להחליף לבן לשחור בכל המכשיר כדי להשתמש בו בלילה (דבר שאיני יכול להחשיב כ- «שינוי היבט לטרמינל »בגלל היותו פונקציה) במקום אנדרואיד, מה אני אגיד לך? בחנות Google Play תוכלו למצוא את המשגרים המפורסמים, אפליקציות שמשנות את הגופנים והיבטים רבים אחרים, המשנים דברים אינסופיים, מלבד העובדה שבאותה קטע הגדרות שמגיע מהמפעל תוכלו לשנות את ההיבט, לגבי דוגמה בוא נראה, המקלדת! (חלק בסיסי ממערכת הפעלה, יותר אם מדובר במגע)

    נקודה 3.- «שחרר את המכונה»

    עכשיו אם נעבור לנקודה זו, אך התשובה שלי תהיה קצרה מכיוון שבאותה התגובה שלך אני רואה שאתה מודה שגם עבור iOS וגם עבור אנדרואיד העניין הולך לאן שהוא נמצא, הם דברים שונים וזה בשני המקרים, תוך שימוש ב זה הכרחי כדי להיות בעל ידע מינימלי כלשהו על הנעשה במכשיר, ב- iOS לפעמים זה קל ולפעמים זה קשה, הכל תלוי בסצנה ובאיזו גרסה אתה רוצה ליישם אותו, למשל עכשיו, לדוגמה, אם יש לי את ה- iPhone 5 שלי ב- iOS 6.1.3 לא אוכל לעשות זאת עד להודעה חדשה. באנדרואיד הקושי להשיג זאת משתנה מאוד, תלוי ביצרן, אך בדרך כלל זה גם קל ובזה לא משנה באיזו גרסה היא נמצאת, כי ברגע שניתן יהיה להכות אותה, היא תחזיק מעמד כך אפילו על ידי התקנת הגרסה החדשה ביותר, ולעתים אף כדי להתקין מכשירים מסוימים תוכלו להוריד אפליקציה מאותה חנות Google Play ששורשיה עבורכם (שלא לדבר על כך שיש אפילו אפליקציות שמורידות חדרים מבושלים ולהתקין אותם שם ללא צורך מחשב אישי), tsssss יתרונות?, שורש? Jailbreak? בואו נדבר על זה אם תרצו ומתי תרצו.

    נקודה 4.- «iTunes בין לבין ... (סנכרון)»

    כמו שתי הנקודות הקודמות, אנחנו מדברים על ניהול הממשק לניהול תוכן המכשיר שלי או על סנכרון, אם שניהם, אני הולך על הראשון.

    iTunes, היישום ההוא החיוני ב- OSX וזה הגהינום של חלונות (תגובה לא נייטרלית, אישית ומתוך הניסיון שלי) כדי להעביר קבצים למכשיר חדש לגמרי, הכי אופנתי וסופר מגניב, אני צריך לחזור פנימה זמן כמו שהייתי צריך תוכנית להעביר רינגטונים, משחקים ותמונות ל- sony ericsson t226 שלי, בכנות, האם לא קל יותר לפתוח חלון סייר קבצים, ללכת לנתיב שבו יש לך את התוכן שלך ולהעביר אותו מהמחשב שלך איזה זיכרון USB היה? כמובן שכאשר משתמשים ב- iTunes כמתווך, רבים יעדיפו את זה מסיבות אישיות, אחרים לא יעשו זאת. אבל החיסרון בשימוש בו והושפעתי ממנו אינספור פעמים הוא שעלי לשמור על המוסיקה, התמונות, האפליקציות, הסרטונים, הפודקאסט, הספרים וכו '. במחשב שלי אם אני רוצה להמשיך ולהתקין אותם במכשיר שלי, או לפחות צריך להכניס אותם לספרייה שלי כדי להעביר אותם הלאה ולמחוק אותם שצריכים לבצע אודיסיאה שלמה, אני יודע שיש אפשרות שנקראת "לארגן תוכן באופן ידני" באותו iTunes, אך אנו ממשיכים עם אותו הדבר, עלינו להשתמש בתכשיטים.

    אנדרואיד, החיים פשוטים, מתוך סיבוכים, אתה מחבר את המכשיר שלך לכל מחשב ואין לו את המגבלה וההגבלה של היכולת לשים את כל מה שאני רוצה על המחשב שאני רוצה (עוד נקודה רעה של iTunes, אתה יכול ב- iOS ?), המכשיר שלך הוא כמו תיקיה אחת נוספת במחשב שלך ובוואלה.

    תוכניות צד שלישי מבלי להשתמש ב- iTunes? בוא נראה. האם אני באמת צריך שיהיה לי צורך? כלומר, כדי לעשות זאת, וכדוגמה למה שאמרתי זה עתה, עלי לסחוב את ה- iTunesTool לכל מקום ב- USB כדי להיות מסוגל להכניס אליו כל תוכן מכל מחשב, האם באמת צריך לעשות זאת רק בגלל שאפל מכריחה אותך להשתמש ב- iTunes שלך? לא כן ...

    סנכרון, הנה עוד דברים של העדפות, חלקם מרוצים מ- iCloud, אחרים עם גוגל דרייב, אבל תן לי לצטט אותך; «אתה יכול להוריד יישומים ללא iTunes, אתה יכול ליצור עותקי גיבוי ולהעלות אותם ל- iCloud, אתה יכול גם להוריד תוכן מולטימדיה (קטעי וידאו, מוסיקה, סרטים ...), בזכות iCloud אנו יכולים גם לסנכרן מסמכים בין המכשירים שלנו למחשב שלנו »באמצעות תוכניות צד שלישי כדי לא להשתמש ב- iTunes כבר הסברתי לך את זה, תוך יצירת עותקי גיבוי, זאת לטובת אנדרואיד, מהעובדה הפשוטה שאני לא צריך לעשות גיבוי, זה נעשה רק באופן מיידי שאתה באמצעותו החלפתי מ- LG Optimus לנקסוס 4, וזה הספיק לי להיכנס עם google כשהפעלתי את האנדרואיד בפעם הראשונה כדי להבין שיש לי בדיוק הכל וכמו שהיה לי בעבר. מסוף, אנשי קשר, אפליקציות, תמונות, הגדרות אפליקציות, ווידג'טים, התראות וכו '. העניין בהורדת תכנים כמו קטעי וידאו, מוסיקה, סרטים ... מה אתה חושב? באנדרואיד אתה יכול גם, ובלי לעבור דרך התיבה כמו ב- iTunes או iCloud, יאללה, אפילו מאותו הדפדפן שאתה יכול. ומכיוון שאם אתה מדבר על iCloud כחנות תוכן, נניח ש- Google Drive הולך צעד אחד קדימה, במסמכים אני יכול לערוך מסמך בזמן אמת בזמן שהוא בא לידי ביטוי במחשב שלי. והדבר האחרון שאתה אומר על "אנחנו יכולים אפילו לעדכן לגרסה האחרונה הזמינה או להחזיר את המכשיר למצב היצרן ולשחזר את הגיבוי, והכל, בהחלט הכל מבלי שנצטרך לחבר את האייפון או האייפד שלנו למחשב כדי להשתמש ב- iTunes. " אני רואה שאתה זה שעזב לומר שזה להראות ש- iOS לא נעשה שימוש במשך שנים, סליחה! אנדרואיד, כל מה שאפשר לעשות בעבר באנדרואיד, אני חושב שב- iOS אתה יכול להתחיל מ- iOS5 או משהו כזה, נכון? אני לא זוכר טוב, באנדרואיד מאז הקמתו.

    נקודה 5.- "Bluetooth ודרכים להעברת קבצים בין מסופים"

    הודאת בזה וזה בסדר, ה- Bluetooth של iOS מופעל, אבל יש צורך שיהיה לך Jailbreak (שאני לא יכול ב- iPhone 5 שלי עם iOS 6.1.3) כדי להיות מסוגל להשתמש בו, אה, ובו אתה יכול כי הם שיהיה לך מזל שיש לך את זה עם Jailbreak (כן, יש צורך במזל עבור גורמים רבים) כמה מפואר זה לקבל שירים מנוקיה, לקבל סרטונים וטונים?

    ובכן, אם להעביר קבצים בין מכשירים עם אפליקציות ביניים כמו אלה שאתה מציין, טוב מאוד לאפליקציות האלה, מכיוון שאפל לא עושה את העבודה שלה וכמו תמיד, הם צריכים להיות תלויים בצדדים שלישיים בשביל זה, אבל אני מזכיר לך, למרות שאתה יכול ב- iOS, אנדרואיד ממשיכה לנצח באופן מפריע, מכיוון שאפילו אפליקציות ניתנות להעברה, משגרים, טפטים חיים או כמה מריחואנה הם רוצים (מבלי להזכיר שהאפליקציות יכולות להתקיים ביניהן ולהעביר את הקבצים בינם לבין עצמם ולתפעל. אותם כרצונם)

    ובכן, אני חושב שזו התשובה שלי, אני באמת עייף מעט מכיוון שבמקסיקו אני קמה מוקדם ואני צריכה ללכת לישון, אני מקווה שהתגובה שלי תתפרסם ותילקח בחשבון כמו שאמרתי בהתחלה, וכמובן שאתה לא אתה מנסה לשכנע אף אחד, iOS ו- Android אמורים לדבר בעד עצמם, וכאן הם יראו הערות חיוביות ושליליות, שפע של מגנים ועבריינים, הכל נשאר אישי ושיריבות זו משמשת גם להבליט נקודות חוזק בין כל אחת מהמערכות, למי שמסר מידע מוטעה, הודיעו לעצמכם.

    1.    פרנסיסקו רויז דיג'ו

      חבר תגובה אדיר, יסודות נוספים בלתי אפשריים.

  10.   מכשיר האייפון דיג'ו

    אין ספק שהם לא מדברים על היעילות שיש ל- IOS לעומת אנדרואיד אה? הדברים האלה נשמרים. תתבייש לומר שאייפון 5 עם 2 ליבות + IOS זורם יישומים מהירים יותר מאשר Xperia Z + Android 4.1, נכון? זה ב- Benchmark iPhone5 הוציא 1700 (2 ליבות) ו- XperiaZ 1900 (4 ליבות). רבותי אנדרואיד אני אגיד לכם רק דבר אחד .. אז נכון הוא חוסר התועלת של ה- Bluetooth שלנו מכיוון ש- Android לעולם לא יהיה מהיר יותר מ- IOS. אנדרואיד תמיד תהיה מערכת הפעלה גסה, איטית, לא יעילה במיוחד ואליה אתה צריך לשים מינונים גדולים של זיכרון RAM, MHz פשוט כדי לזרום כרגיל. מה יותר יפה? שובר. אבל זה נפתר כשאנחנו מבצעים את ה- JailBreak ועושים עם ה- iPhone שלנו את מה שיוצא בעצם מה"שם ". נראה מה יקרה כאשר ה- IOS7 ישוחרר השנה, זה הזמן לסתום כמה פיות בעיצוב. כפי שתמיד אמרתי, iPhone-IOS לא מיועד לכל אחד. עוד לא ראיתי איתו קטנטנים. לכולם יש אנדרואיד מאחר ש- QUALITY משולם.
    ברכות!

    1.    חוסה אנדרדה דיג'ו

      מה שהכי מטריד אותי זה שבני מעריצים כמוך באים להעליב את אנדרואיד כאשר אתר זה נועד לקריאה ולמתן דעות, אתה אומר ש- iOS ו- iDevice הם איכותיים? אפילו היצרניות הסיניות של אנדרואיד ... הן שוות באיכותן וזולות בהרבה, אפל בוטחת בכך שהיא חברה יוקרתית ולכן הם עושים זאת גם iOS יעיל ??? מה עם הבאג שהגיע מהגרסה הראשונה של iOS שאפשרה להעמיד פנים שהוא מישהו אחר ב- SMS? מערכת הפעלה, אינטואיטיבית, קלה לשימוש ... לא יעילה במיוחד ... חוסר עיצוב שאני בספק אם ב- iOS 7 זה משהו גדול, אמור לי גם אם אפל כל כך גדולה מדוע הם הוציאו את ה- iPad Mini, ומה מגיע ... אייפון בעלות נמוכה, פאבלט ... תפוח נשאר מאחור והם משפילים את עצמם מכיוון שהוצאת מכשירים כאלה מעולם לא הייתה בראש כאשר זה היה "התפוח הגדול"

      1.    גנזל דיג'ו

        אני מצטט על ידי שינוי שתי מילים כדי שתוכל לראות שאתה מדבר לעצמך «מה שהכי מפריע לי זה שפנדרואידים כמוך באים להעליב את iOS כאשר אתר זה הוא לקרוא ולהגיב ...»
        אתה יכול לראות את האבק שלך!

        באמת, לעתים רחוקות תראו אותי מעליב את אנדרואיד, אין לי צורך, אני קונה את מה שאני רוצה כי אני רוצה, ואני לא צריך לשכנע אף אחד במשהו, אני לא מבין איך חלק מכם מרגישים שאתם חייבים למדו אותנו משהו ...

        1.    חוסה אנדרדה דיג'ו

          אני לא מנסה ללמד שום דבר לאף אחד, אני פשוט נותן את דעתי כי אם בשבילך iOS כל כך מושלם ... למה הוא מלא באגים ושגיאות? גם לפי האיכות, 4S € 500? pfff עם זה אני קונה 2 אנדרואידים בעוצמה טובה יותר, אני לא »fandroid» רק אם אתה מגן על שניהם iOS כאשר אנו רוצים לערוך דיון ודעה הוגנים, אנו נגן על אנדרואיד, וכבר אמרתי שאני משתמש ב- iOS מאז 3.1.3 .6.1 עד XNUMX וזה היה כמו תמיד אבל, כמובן! זה תפוח! הכל טוב יותר כשהם מצליחים!

          1.    דון ויטו דיג'ו

            Hehehehe iOS מלא באגים ?? אתה בטוח במה שאתה אומר או מדבר מבורות, מקום שממנו מדברים הלא משכילים.

            בכל מערכת הפעלה יש באגים, כולם. אין מערכת הפעלה מושלמת ללא 100 באגים ...

            החל מכך, יהיה צורך לראות באיזו מערכת הפעלה יש את הבאגים הכי רציניים ... ותאמינו לי ש- iOS היא לא זו שמפסידה ...

            חפש את הבאג ב- S3, שעלול למחוק את התוכן שלו מרחוק ... למשל ...

            ... או "החור" בסוללה, שהם כל כך משתדלים לתקן ברומים מבושלים ...

            1.    חוסה אנדרדה דיג'ו

              חור בסוללה? האם אתה מכיר 3 עדכוני iOS לנסות לתקן את זה? : 3 haha ​​לכל מערכת הפעלה יש את הבאגים שלה, אבל ל- iOS די מדהימים

              1.    פאנבוי 2 דיג'ו

                3 עדכונים לתיקון ?? איפה?? מתי?? Hahahaha הסוללה של ה- iPhone5 שלי החזיקה אותו הדבר בדיוק ב- 6.0.1 ו- 6.1.2 אז תפסיקו להשתולל ולקנות לעצמכם LG שלדבריהם נמשכת 4 ימים xD!


          2.    פאנבוי דיג'ו

            ובכן שעם 500 אירו אתה קונה 2 אנדרואידים בעוצמה טובה יותר אתה צריך לראות את זה חחחחח! אני מזכיר לך שה- S3 שווה 400 יורו ונכנס לאייפון 5 במהירות xD! אז כדאי לך לשמור ולקנות S4 אם כי אני מזהיר אותך שהאייפון הבא ייתן לך לשיער שלך.

      2.    מכשיר האייפון דיג'ו

        FanBoy ?? חחחחחחח די מציאותי! או שמא משהו שאמרתי הוא שקר? אם הייתי אוהד (שאתה עם אנדרואיד) לא הייתי מודה בחוסר התועלת של Bluetooth Bluetooth, אתה לא חושב? אם אתה רוצה עובדות היכנס ליוטיוב וצפה בכל הסרטונים שמשווים מסופים ותשאיר ספקות. אני משתמש באנדרואיד שנים רבות והמהירות והיעילות שמציעה לי iOS לא הוצעה על ידי אנדרואיד. נכון שניתן לשפר את נושא האבטחה אך שום מערכת הפעלה אינה מושלמת. לכולם יש את הפגמים שלהם. וגם לא נאמר שום דבר ש- IOS ו- iPhone הם כמו פין וגבר (הכל מגיע מהבית) לא כמו אנדרואיד שישנן גרסאות רבות ועליך להתאים אותם למכשירים הרלוונטיים. לכל דבר יש את היתרונות והחסרונות שלו אבל כיום IOS היא מערכת ההפעלה המהירה בעולם ואין ספק שהיא תשתפר.

    2.    פול ברברס דיג'ו

      אנא! אני לא מאמין שאתה משווה בין Xperia Z ל- iPhone 5. מלכתחילה, אני די בטוח שברוב המדדים Xperia יוצאת כמנצחת, אבל ... למה לקונן עליהם! ואם אתה מגדיר אותי שהאייפון ניתן להתאמה אישית עם ה- Jailbreak, אז נצטרך לקנות אייפון שבור בכלא נגד אנדרואיד עם ג'לי בין (אם לא הבנת, אנדרואיד לא צריכה לשנות תוכנה כדי להתאמה אישית)

      נ.ב: עכשיו ברצינות, הייתי חובב תפוחים הרבה שנים, אבל כשאפל שחררה את האייפון 5 היא כבר הבהירה שתפקידה בעולם הטכנולוגיה צריך להשתנות או להסתיים. אז עכשיו יש לי S3 והאמת שאני הרבה יותר מאושרת מאשר כשהיה לי את האייפון

      1.    חוסה אנדרדה דיג'ו

        אותו דבר אני אומר! הייתי מעריץ מהקושחה 3 עד 6.1 אבל האמת היא שהאייפון 5 מאכזב ... מה קרה לחדשנות של אפל? להעתיק את מסך ה -4 אינץ 'כדי לנסות להתעדכן בסמסונג? לשנות את פריסת המסוף? ובאשר לתוכנה ו- iOS 6 זה לא צריך להיקרא 6 כפי שביגבוס אמר שהיה צריך לקרוא לו 5.2 או 5.1.2

        1.    חלילית דיג'ו

          כך גם סמסונג עכשיו מ- S3 ל- S4 הגדילה את המסך! השאר זהה לחלוטין .. מזה שאתה לא מדבר?

          1.    פול ברברס דיג'ו

            אם נכון שסמסונג הגדילה את המסך, אלא בגלל שהיא הולכת בדרך המסחר שלה. אבל אפל פרסמה רק את האייפון בגודל 4 אינץ 'מכיוון שהירידה במכירות כבר הייתה מוגזמת.

  11.   וילה דיג'ו

    אני כבר יודע שאני לא מפתח גדול וגם לא מתיימר.
    אני יודע מניסיון שאנדרואיד מאוד גמישה אבל הניהול שלה, לא משנה כמה מגנים עליו, עדיין רחוק שנות אור מ- iOS. אתה רק צריך לזכור נושאים מסוימים כגון נורות באמצעות הכרטיסיות ותצוגת האינטרנט ובכך מאות כשלים ואני לא מתייחס לכשלים של המתכנת המתחיל אלא גם של המומחה ואם אתה מתכנת אנדרואיד אתה סבל מזה ו אתה תמשיך לסבול את זה.
    ב- iOS אתה קצת יותר קשור אבל זה גם מאוד גמיש והכי טוב, כל ארכיטקטורות העיצוב עובדות בצורה מושלמת, בכל מה שאתה משתמש, הכל עובד טוב.
    התאמת היישומים למסכים היא רגילה שעליהם להסתגל למרות שהם תמיד עבדו במצב תאימות. כמובן, זה לא קורה באנדרואיד מכיוון שהכל הוא אחד ואם אתה רוצה לקבל עיצובים שונים עבור מסכים או מכשירים שונים אתה צריך לעשות את זה כמעט עם דוושה, וזה ב- ios לא קורה מאחר שאתה יכול לעצב את המסכים בתוך דרך אינטואיטיבית וזריזה יותר.
    ואני כל הזמן אומר לך שאני לא מומחה אני מחשיב את עצמי יותר טירון אבל זה עוזר הרבה יותר לתכנת ios מאשר אנדרואיד ואני מאמין שהרוב המכריע שאומר שהם מומחים באנדרואיד הוא שקר והם חובבנים שיש להם יישומים באנדרואיד כי זה בחינם ולנסות כל דבר עובר מכיוון שהוא לא עובר שום פילטר.

    1.    x פתוח דיג'ו

      תכנות אפליקציה לאנדרואיד והעלאתה לחנות הפליי דורש תשלום יחיד של 25 אירו, בחינם מה שנאמר בחינם אינו. עוד דבר כמו חנות Play ... איזה כאוס! רק תסתכל מה מוכר אחד או אחר ... חנות המשחקים היא אסון.

  12.   alfon_sico דיג'ו

    אני די מסכים עם מה שאתה אומר. אבל למרות העובדה שלאחרונה הבהרתי את עצמי עם iTunes, אני משתמש באייפון מאז 2008 ואין תוכנית שהייתה גרועה יותר מ- iTunes. היה לי קשה לברר על ניהול הספריות, על סנכרון עם מכשיר התוכן ועל ביצועים אחרים של התוכנית. ואני יודע שאני לא היחיד.

    שהשתפרנו, כן: כמו שאתה אומר עכשיו אנחנו לא צריכים iTunes כמעט לכל דבר 😉

  13.   מספר דקסי דיג'ו

    סינדה השאיר לך נוירונים מטוגנים: «'ואיך אני יכול לשים את הסרט שהורדתי מהאינטרנט בלי iTunes?' אבל אנחנו לא מדברים על פריצה, לפחות אני. "

    זה לא פריצה.

  14.   אסייר דיג'ו

    אולי זו הבעיה שלך, האם אתה רואה מישהו שהוא מומחה ואתה כבר קורא לו אוהד כי אתה לא אוהב את מה שהוא אומר. לימדו אותי בילדותי לקרוא / להקשיב למי שמכיר.
    כפי שאמרתי בעבר, אני גם מתכנת, אני משתמש באנדרואיד 3-4 שנים ואף אחד לא הכריח אותי לקנות אייפון 5 (עשיתי את זה באותו יום שהוא יצא כי אני לא אוהד ואני מתנסה לבדי), ועכשיו אני אובייקטיבית אני מרגיש "מכוסה". אבל כמובן, מכיוון שאני מתכנת, אני כבר ממציא את זה ואני רוצה להכפיש את האייפון, לגמרי הוצאתי 670 אירו רק כדי לבקר.

    נ.ב: עטרבי משמח אותי לראות אנשים שמדברים מניסיון בקרב כל כך הרבה אוהדים.

  15.   לואיס דיג'ו

    מממ מבט על ההשוואה בין שניהם נהדרת מאוד, היה לי אייפון 3gs ואז 4S ויכולתי לשבור אותם לכלא מכיוון שהבנתי את העניין היטב, אבל השתעממתי עם המערכת המונוטונית והמצומצמת שלהם, תוך שימוש באיטונות הארורים האלה כדי לשים שיר הוא נורא. לא יכולתי להאזין לרדיו או לשלוח תמונה, דבר שהוא בסיסי כיום. אפילו עם Jailbreak עדיין הייתי מוגבל, מכיוון שלא כל הסטייקים של הסידיה עובדים טוב. מכמה כל כך הרבה קניתי גלקסי s2, ששינה לחלוטין מערכת חינמית, ללא קשרים והמושגים של אנדרואיד טובים יותר מ- ios שבי לגמרי נכון, ושהם אומרים ש- Android נועל ו- ios לא, זה מיתוס מכיוון שהגלקסי s2 שלי אף פעם לא נועל almoenos שמדובר באפליקציה שלא נתמכת (שב- iOS פשוט קרה לי) אז שום דבר מעולם אחר.

  16.   חואן קמילו מורנו אלצהט דיג'ו

    תודה על היותך כל כך ברורה עם כל המושגים ולקחת כמובן מאליו שיש דברים רבים שנאמרים על iOS שאינם נכונים ………. האהוב עלי הוא iOS. !!!!!

  17.   פרנסיסקו רויז דיג'ו

    מעולם לא רציתי לומר שזה מסוכן או מסובך ל- Jailbreak iOS, הדבר היחיד שאמרתי הוא שכדי לשנות את המראה של אנדרואיד אין צורך לבצע אף אחד מהתהליכים האלה, רק להוריד משגר זה מספיק.
    מעולם לא השוויתי שורש עם Jailbreak וכל תוכן המאמר שלי מכוון למסופים ללא root או Jailbreak, השוואה פשוטה לחלוטין.
    לגבי ה- Bluetooth אני חושב שלא הגזמתי בשום דבר שאמרתי.
    בכל מקרה ולמען מה שעלינו לעשות, אני חושב שכל אחד יגן על עצמו, אם כי אבקש ממך להתעסק עם מסוף ראוי עם אנדרואיד ואז להגיב על ההופעות שלך.
    ברכות.

  18.   אלוהימרן דיג'ו

    אני גם הייתי או הייתי משתמש בשתי המערכות, היה לי אייפון 4 והאמת שאהבתי הכל, כי זה הקל על חיי, אני משתמש בטלפון לעסקים, אני מנהל 5 חשבונות דוא"ל שונים, תמיכה מרחוק וכו '. ובכן יכולתי לעשות את כל זה. לעשות עם האייפון שלי בלי לסובב את הברכיים שלי, מה לומר, האייפון הוא ממש טוב, אני מכוון אותו לטעמי, tweaks by cydia, להיות מודע ל tweaks החדשים ועדכונים באמצעים אלה כמו עדכונים נכנסתי אליו, רציתי להיכנס אליו. עד כדי כך רציתי להכין אפליקציה עבור iOS ולהתאים אותה לצורך שלי ואז אוכל למכור אותה בחנות האפליקציות, אך המגבלה היא אתה צריך שיהיה לך MAC כדי לתכנת אפליקציות לאייפון, ניסיתי את VMWare עם Hackintosh בווירטואלי אבל אני לא יודע למה לעולם לא אוכל להפעיל את המערכת היי, העניין הוא שזו הייתה מגבלה בשבילי, אבל אני עדיין לא היה צריך את זה כל כך הרבה מכיוון ש- iOS, tweaks ואפליקציות צד שלישי אפשרו לך לעבוד ביתר קלות על ה- iPhone שלך, אני כבר לא זוכר כמה זמן השתמשתי בו, אני חושב על שנתיים או שנה וחצי , אבל אם אני מתרגל לזה הרבה.

    למה שאני הולך, אפילו שיש לי טרמינל יוקרתי, ראיתי איך התחרות מאפילה עליו, ועד שיום אחד חשבתי, אתה צריך לנסות אנדרואיד, וכמובן שכאן זה יכול להיות להשוות בין iPhone iOS עם אנדרואיד, וזה הטרמינל שאנחנו בוחרים, מכיוון שהיה לו אייפון 4 יוקרתי, אני הגיוני שכדי לשנות או לנסות טרמינל אחר ממערכת אחרת, הוא צריך להיות תלוי בזה, וכאחד מבין, קודם את המחיר, ואז את הכמות יש המלצות או השוואות באינטרנט, ככה אני מבסס את עצמי, סירבתי לסמסון גלקסי SIII, ומה לומר, בהתחלה ההגירה הייתה קשה מכיוון שלא ידעתי כלום על אנדרואיד או איך לסובב, מכיוון שכאשר הגיע דוא"ל הייתי צריך לענות עליו באייפון שלי, אבל הדברים השתנו כשלאט לאט ראיתי את היתרונות של הטלפון ומערכת האנדרואיד שלו, וכאן לכל אחד יש את הטעם שלו, וכשגיליתי את הטלפון ואת המערכת שלו, ראיתי את האייפון שלי ו- ps אמרו לו שהגיע הזמן לעזוב היי, בסופו של דבר הבנתי שבטלפון הזה (אני לא יודע אם כל הטלפונים האנדרואידיים היוקרתיים מכילים את זה) כבר היו פונקציות מובנות או כלי עזר במפעל שהיו חייבים להכין Jailbreack ומספר Tweaks באייפון להיות מסוגל לעבוד בקלות.

    מה שאהבתי באנדרואיד הוא המנטליות של קבוצת מפתחים שבה זה לא תלוי בכזה, אלא הוא קוד חינמי ואפשר לעשות כל דבר עם המערכת, וכמובן שמוביל לכך שיש ROMs קצת לא יציבים, וכמה באגים, אבל זו לא בעיה עבורי, מכיוון שאני יכול לנסות לשנות את ה- ROM, ואת הנתונים, האפליקציות שלי ואחרים, הם משחזרים את עצמם, אהבתי גם את המערכת הזו, מצד שני, באייפון כשהייתי צריך לשחזר, הייתי צריך להתחיל מאפס, שחזר, Jailbreak, הוסף repos, חפש את Tweaks שהתקנת או טוב אם עשית גיבוי של repos ו- Tweaks עם אפליקציה של אותה Cydia זה היה קל יותר אבל עדיין היית צריך לעבור Cydia ו- Jailbreak כדי שתוכל לחזור למצבך הקודם (אתה יכול גם לפתוח את SSH דרך המסוף מהמחשב האישי, אך עדיין נאלץ להתקין את השינויים בזה אחר זה).

    בסופו של דבר האמת למי שקורא את זה, הטעם הוא של כל אחד ואחד, אך הערות מסוג זה טוב מכיוון שאני עדיין מבסס את עצמי הרבה לקנות אייפון, ובאותה דרך אני מבסס את עצמי על עמודים רבים כדי לקנות אנדרואיד, כמו זה שניסיתי את שניהם ואני לא נגד אף אחד מהשניים, רק שהערתי על החוויה של שתי המערכות, וסיימתי שלכל קרוביי יש אייפון, מהאייפון 2gs ל- 3 ו- iPad מיני. , אבל כשקניתי את ה- Galaxy SIII שלי, האמת היא שהם נותרו חצי מכיוון שראו איך ל- iPhone כבר יש תחרות ואם הוא לא ממהר לחדש הוא בוודאי יעלה עליו, אני מודע ל- iOS 5 כי כמו שאומר , אני עובד על זה, כדי להחיל Jailbreak ושינויים על מכשירי האייפון כאן בעיר הגדולה שלי כמו שאומרים, וכאן יש צורך ב- Bluetooth, ובנושא זה הם כבר הגיבו על זה, נגמר, לכולם יש טעמים, וה הסיבות לכך שהייתי צריך למכור את האייפון 7 שלי כשהיה לי את הגלקסיה, פשוט לא השתמשתי בו וגם פונקציות הטלפון של Galaxy SIII, אהבתי איך לצלם תמונות כאשר הווידאו מוקלט, להשהות, להיות מסוגל להקליט שיחות טלפון (לפעמים זה הכרחי כדי להשתמש בו לבדיקות (באייפון חיפשתי שינויים או אפליקציות, אבל לא עשיתי מצא אחד או שהיה אחד אבל היית צריך לשלם לפי שיחה)), הפעל סרטונים בחלון קופץ בכל הטלפון, שתוכל לראות את הדואר שלך או משימה אחרת ותמיד יהיה חלון קטן של הסרטון שלך השמעה, מאוד שימושי עבורי כשאני צריך לבצע משימה אחרת מבלי לאבד את הווידיאו קליפ, גם אפשרות Multi-Window החדשה (תואמת רק לאפליקציות שמשלבות פונקציה זו) זה משמש, למשל, לחלוקת המסך עבור 4 אפליקציות בו זמנית, חצי מסך לפייסבוק והשנייה ליצירת מיילים, שתיהן בו זמנית. פתוחות, אני יכול לספר קצת יותר אבל אלה היתרונות שמצאתי, תמיד יהיו חסרונות בין השניים אבל מניסיוני הם לא נחוצים. מכיוון שאנדרואיד פתוח וכל אחד יכול לתכנת (זה מוביל גם ליצירת אפליקציות מיותרות, והם נמצאים בכל החנויות), הצלחתי ליצור אפליקציה לצרכים שלי ועם זה להיות מסוגלת למכור אותה במקרה שמישהו משרת אותם חנות Pla.

    אם מישהו רוצה לקנות אייפון, אני ממליץ על אייפון 4, מכיוון שה- 4s וה -5 אינם חדשים במיוחד ולא שווה להשקיע עוד הרבה דולרים כמעט לשום דבר חדש, או לחכות לאייפון 5s וכך לראות מה החדשות מביאות, כדי להפוך את שווה ההשקעה, רבים מקרובי משפחתי התאכזבו מהאייפון 5 שלהם, מכיוון שהוא שווה ל -4 המדברים על פונקציות, כך שהם יכולים לקנות אייפון 4 או לחכות ל- iPhone 5s ששמועות יתנו לו להיפגש ב יולי או אוגוסט אבל אני חושב שזה ייצא עד נובמבר או דצמבר בחנויות.

    אם אתה רוצה לקנות טלפון אנדרואיד, אני ממליץ על ה- high-end כך שלימים לא תגיד שחסר לך זה או אחר, המותגים ... HTC One, Nexus או Galaxy S4.

  19.   x פתוח דיג'ו

    כל מי שמבין קצת ב- objetive-c ו- Android (Java בתחביר) שתכנת את אותם יישומים ל- Android ול- iOS שיש להם רמה לדבר על פלטפורמות יגיד לך ללא ספק ש- iOS זה תענוג, זה תענוג להכין יישומים ובאנדרואיד ... מה לומר אתה יכול לעשות הכל וטוב אבל זה עולה, זה עולה הרבה יותר הכל הפוך באנדרואיד. מבחינתי הדבר המרשים ביותר בכל זה הוא שכשאת נוגעת במסך האייפון עם האצבע, הכל נעצר באופן פנימי ב- iOS ואומר EH! שנגעו בי! האצבע שלך באותה תקופה היא מרכז היקום והדבר החשוב ביותר עבור מערכת ההפעלה, באנדרואיד זה לא קורה כשנוגעים בזה צריך לעבור דרך ארוכה (ומכאן לפעמים פרונקיטו) עד שהיא עושה את אותו EH! שהם נגעו בי!, ואי אפשר לתקן את זה, רק על ידי כתיבת מערכת ההפעלה אנדרואיד שוב.
    שלא לדבר על סמסונג והמאניה שלה עם נגיעה בגרעין האנדרואיד ....

    1.    וילה דיג'ו

      אני איתך. זה גם מה שהופך מערכת הפעלה אחת טובה יותר מאחרת.

  20.   POMPS81 דיג'ו

    היו לי גם iOS וגם אנדרואיד, אבל עכשיו אם אתה מבין את זה, אייפון 5 שתי ליבות, s3, s4, z, אחת ... 4 ליבות, ניסיון המשחקים טוען בבירור את המשחקים הרבה יותר מוקדם, האייפון הוא מכל סיבה שאני טוען לפני כן, הנזילות שאייפון 5 נותן במשחקים נראית כעת עם מכשירי האנדרואיד מסוג z, one, s4, מצלמת צילום טובה בהרבה משל iphone5 שתוכלו לחפש בכל צד שנמצא בגובהו של אחד, z, אפילו ה- s4 גרוע יותר בניתוחים,
    אמינות המערכת, ברור שהיא אמינה יותר וה- iOS נכשל פחות מאנדרואיד .. (כבר אבל ESK IOS אתה לא יכול לעשות כמעט כלום, לא יישומונים ולא לשים את הזמן על שולחן העבודה או משהו) כמובן, אבל אלה אינם תלויים כל מערכת ומה אני נותן או לא עושה, שכדאי לשים אלף ווידג'טים על שולחן העבודה, אם מאוחר יותר כשעושים משהו הוא מאט בגלל אותם אלפי ווידג'טים.
    RMA שלא לדבר על זה שהטוב ביותר הוא תפוח אבל עם הבדלים. אני חושב שאין ספקות.
    ואתה רק צריך לראות שאף מערכת אינה מושלמת מלבד רבותיי, מערכת סגורה תמיד הולכת להועיל לביצועים, תמיד למרות אלה שמשקללים.

    אחרת…. מכיוון שנעשה בדיוק את אותו הדבר, ל- IPHONE5 יש 2 ליבות ואנדרואיד 4 ואפילו לאבד אנדרואיד פעמים רבות, רבותי הכוח (גרעינים, זיכרון RAM) ללא שליטה (מערכת הפעלה טובה) אינו משתמש בשום דבר.

  21.   רמונקס דיג'ו

    אני עדיין משתמש ב- iOS גם יש לי את ה- iPhone 5 וכולנו חייבים לומר את האמת שהוא בפיגור ובין iPhone ל- iPhone אין הבדלים גדולים.

  22.   קרלוס טרחו דיג'ו

    חבר, אל תהיה סנאי וכבר התגברת על כך שאנדרואיד פתוח יותר מ- iOS, לוויכוחים שלך אין הרבה תוקף ואתה מבוסס על דברים שלא כל משתמש עושה, למשל, לא בכל המכשירים יש Jailbreak ב- iOS 6.1.3 ואלה שיש להם מטופלים, אני לא חושב שכולם יודעים לעשות את ההליכים האלה ואז אפילו שיקום הופך להיות מייגע, אני אומר את זה כי עשיתי את זה מאות פעמים; באנדרואיד אתה לא צריך שורש כדי לעשות הרבה דברים שאתה לא ב- iOS.
    בכנות, לא הייתי חוזר לאייפון מכיוון שעם הנקסוס 4 שלי אני יותר מרוצה (אני מצפה ל -5), בשביל אלה בנושא iOS מספיק לי מגע ipod.

  23.   קרלוס טרחו דיג'ו

    אגב, מי שמדבר על האייפון 5 שלהם עם שתי ליבות ומכניס את אנדרואיד כחיה בחומרה, קורא קצת על ה- GPU והארכיטקטורה כדי שלא ידברו לדבר, מה שמבלבל משתמשים שאינם קשורים במיוחד בנושאים. של הסגנון הזה.

  24.   נוקיה 1100 דיג'ו

    הרבה מטומטמים !!! אולי הם מרוויחים משהו בכך שהם משכנעים את האחר שמה שאתה משתמש בו טוב יותר מכל דבר אחר ... רק משתמשי BB10 ו- WP8 חסרים, והקרקס הזה הושלם עם אוכלוסיית יתר של ליצנים!.

  25.   ☣ חנון קטן ☭☢ דיג'ו

    אם אתה רוצה להעביר דברים אתה יכול גם להשתמש ביישומי קבצים מרובים בענן כמו Box, Dropbox או גם להשתמש ב- Bump, אתה קורס את האייפונים יחד וזהו. ^ 3 ^

  26.   אוֹרֵחַ דיג'ו

    כדי להעביר קבצים בין מכשירי iOS תוכלו להשתמש גם בשירותים כמו Dropbox או Box, או גם על ידי Bump, כשהם קורסים את המכשירים.

  27.   תיאמת דיג'ו

    בכנות, כבעלים מאושר של אייפון 5 והערה 2 אני חייב לומר כי איוס נותרה מאחור.
    עד לפני שלושה ימים, ההבדל העצום בנזילות של כל אייפון עם מסופי אנדרואיד יוקרתיים וחנות אפליקציות שהייתה הרבה יותר גבוהה באיכות ובכמות כמו Appstore הפכו את הממשק התפל / פשטני והמגבלות של IOS ראויות לכאב. היה לי את כל ה- iPhone וכמו שאני רוצה לנסות לקראת השינוי ותמיד בסופו של דבר חזרתי. לאנדרואיד לא היה לדעתי וזה יגיד לי מה האוהד התורן אמר לי על חווית משתמש טובה, איטי, מגושם, כל הזמן FC, היישומים היו מחורבנים בעיקר, ללא משחקים.

    אבל שום דבר בחיים לא נשאר זהה ובעוד שאפל נחה על זרי הדפנה וכמעט שום דבר לא פיתח מערכת, יש לומר שהכל תמיד עבד ועובד בצורה מושלמת, מאז לידתה בשנת 2007, אנדרואיד התפתחה הרבה, וזכתה לבגרות, נזילות. ויציבות עד כדי כך שבין הערה 2 ל -5 שלי אני לא מבחין בהבדל בנזילות: אף אחד. אם נוסיף לזה שבחנות הפליי יש כבר יישומים ברמה בכמות ובאיכות הדומים לאפסטור (למעט במשחקים שבהם היא עדיין המלך) התוצאה ברורה: כל הדברים שווים, היעדר מגבלות האנדרואיד עושה את ההבדל. תמיד מציע לדעתי חווית משתמש מעולה.

    למרות זאת, אחד ממשיך לקרוא: הייתי באנדרואיד וזה לא קשור לזה ... ותוהה אם אנשים לא מבינים שהדברים משתנים ושמרות שמה שחשפת לפני כמה חודשים יכול להיות נכון, עכשיו זה לא בהכרח צריך להיות.

    נקווה שאפל תתקן את המסלול ותתחיל להבין שבאמצע 2013 לסמארטפון לא יכולות להיות המגבלות שיש ל- ios כיום, המגבלות שגורמות לאנשים רבים עם קריטריונים ואישיות (ביניהם ניתן לכלול את ווז עצמו) להבין שיש נשאר, לא כמו שרבים אומרים (לדעתי שלא בצדק): מיושן, אבל משהו שנשאר מאחור.

    ברכות

  28.   רוברטו דיג'ו

    Jsilbreak אינו מאושר על ידי Apple אנו נופלים לחוקיות. מצד שני, באנדרואיד אני אוהב אפליקציה של חבר והוא נותן לי את ה- apk דרך Bluetooth (למות מקנאה, אנדרואיד יותר חברתי).
    למי שמגיב ש- IOS מהיר כי האנדרואיד שלי מהיר יותר מהמחשב שלי (nexus 4). iOS מהיר לעשות מה, כלום? מהירות למערכת מוגבלת, וואו

  29.   וולאבי דיג'ו

    עברתי מאייפון לאנדרואיד, ואני מאוד שמח באופן כללי עם השינוי, אבל נכון ש- Jailbreak הוא רגע בעוד שורש הוא הרבה יותר מסובך. ומי שאומר אחרת הוא שקרן או בורה שמדבר בלי לדעת.

    1.    פרנסיסקו רויז דיג'ו

      הכל תלוי במסוף האנדרואיד שיש לך, למשל שורש נקסוס או גלקסי הוא די פשוט.

      דצמבר 2013/4/28